onsdag 18. januar 2012

"Før og etter" - zooming out!


før

Jeg har vist mange NÆRbilder av kosekroken tidligere - og da er det jo lett å skjule det man skjule vil. Som at kroken egentlig var veeeeldig uferdig! Jeg å smile litt, for i høst når min søster kom på besøk, så gledet hun seg sånn til å komme å sitte i den tilsynelatende FINE og ferdige kosekroken i stuen - men..he he hun fikk seg en liten overraskelse - og jeg fikk beskjed om at kroken så slettes ikke ut som på bloggen. Ja det er vel det som kalles "lygeblogging".... Hvis du vil se mer av disse tidligere nær-bildene kan blandt annet se he


 etter

Men nå begynner det å bli mer ferdig! 

Vinduet er skiftet og det har fått både foringer og lister på plass.
Peisen er ferdig malt, og vi har fjernet peis-innsatsen ( det var ett stort sotete stykke arbeid).
Lampe bak sofaen er på plass - og for de som husker godt så var jeg usikker på hvilken lampe jeg skulle velge, men foreløpig endte jeg opp med denne lampen fra IKEA med klassisk look!

Ellers er lister er kommet på plass og som dere ser så har jeg hengt opp to bildelister på veggen.

Rammer i alle former og fasonger er kjøpt inn og jeg gleder meg til å få litt bilder opp!
Jeg vil vise dere mer av bildeveggen av den når den er ferdig.. Jeg har funnet frem endel bilder jeg vil ha fremme og i kveld skal jeg kose meg med å redigere..


5 kommentarer:

Anette sa...

Åh , det så ordentlig koselig ut!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kult! :) Er det ikke pent, kan man late som ;)

KROnPRINSESSENE sa...

Så flink du har vært som har fått gjort alt dette!
Utrolig kjekt med før og etter bilder...
Ble utrolig fin forandring ja :)
Nyt nye stuen og ha en fortsatt fin kveld.
Klem May Helen

Fru Fly * Heidi sa...

Utrolig koselig! Tenker dere koser dere i det nye huset nå når dere begynner å kommer på plass!:) Klem Heidi

lillpastill sa...

K.O.S.E.L.I.G

God helg til dere
Klemmer fra meg