fredag 20. januar 2012

Liten, lekker og god!



 Mini sjokoladekake med melisdryss og rips

Muffins og cupcakes har vært en favoritt her i huset lenge, 
men nå tror jeg jammen det er dukket opp en utfordrer til de små porsjonskakene

nemlig en miniatyr kake

var innom Áhlens i går - og der hadde de springformer i 12cm diameter

og idag måtte jeg bare prøve

utrolig gjevt og fint når man bare trenger l i t t  kake

tenker variasjonsmulighetene på fyll og pynt er utallige

- JA -

denne blir definitivt en ny favoritt til kaffekosen!



GOD fredag!

12 kommentarer:

Malin sa...

åå så deilig! no fekk eg skikkelig lyst på kake.
flotte Bilder og blogg:-)

Malin

Yvonne - Frl. Klein sa...

It looks so delicious and your photos are great!
Have a nice weekend,
Hugs
yvonne

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Kake, lampe, kosekrok! Her var det jammen mye fryd for øye...OG mage!!

God helg, Klem anna

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

saa du trenger LITT mere enn en muffins til kaffen naa du....;-)
Jeg proever aa holde meg borte fra alle str muffins UANSETT jeg naa paa nyaaret - ikke engang en bitteliten minimuffens skal bli laget her hjemme paa lenge naa!!
Ville oenske deg og dine en fin fin helg ogsaa!!

Vibeke / Mammas Hus sa...

*sikleeeee*

Ruter & Hjerter sa...

Så utrolig god ut! Og så enkelt pyntet skal så lite til altså:))))


God helg!

Ruter & Hjerter sa...

Må bare spørre hvor de to lampene som du har over kj.øya er ifra???
Utrolig fine og just my style:)))

Anette sa...

SKulle gjerne hatt Åhlens rett i nærheten her kjenner jeg!

Det var en flott kake og kjempefine bilder :D

Anita´s hverdagsglimt sa...

Åå den så god ut, nydelige bilder.
God helg,
Anita

beate sa...

Nam.

Smart og delikat!

Klem

lillpastill sa...

Nam nam NAM!
Denne var jo lekker.. Føler nesten jeg kan lukte duften av nybakt kake her jeg sitter.. ♥