onsdag 25. januar 2012

Getting personal...





Her ser du noen av bildene som havnet på bildelisten ved godstolen i stuen.


Jeg har tidligere fortalt at jeg har fått opp bildelister i stuen, 
og nå har jeg endelig fått bilder i rammene!

Jeg har saumfart bildemappene mine etter de rette bildene 
og kost meg med redigering av de utvalgte blinskuddene!


Jeg må si at det var utrolig kjekt å få noen av bildene jeg har tatt,
opp og frem på veggen!
( ja...for jeg tar faktisk bilder av mer enn bare ting og interiør - tro det eller ei) 

Det ble med ett mye mer koselig og personlig her i stuen - 
og så er det er jo veldig fint å omgi seg med bilder av dem man er glad i!
.....

I utgangspunktet er jeg av den typen som aldri får noe opp på veggen, 
fordi jeg ikke vil lage hull i veggen....
og fordi jeg er livredd for at jeg endrer mening og angrer. 

Med bildelister ble dette mye enklere, kjekkere og ikke fullt så farlig, 
så nå er jeg i full gang med å finne bilder som jeg kan ha på kjøkkenet...

for jeg tror jammen jeg må ha en bildelist der og!

(Du skal selvfølgelig få se hvordan det ble her i stuen -  sånn helhetlig - men det blir neste gang!)

Ha en fin onsdag - allerede halveis til helg!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Genialt med bildelist:)
Plass til mange fine rammer, og bildene kan lett byttes ut:)
I tillegg er det jo mulig og sette litt annet stæsj der og, hehe ♥

meaningmoon sa...

Kjempe fint! Syns og det er mye lettere med billed lister, har kjøpt 2 stk nå som skal opp ett eller annet sted, vet bare ikke helt hvor enda :))
Ha en fin kveld videre♥

Hanne Mette sa...

Ja bildelister liker vi, og det er koselig med litt personlighet i rammene.♥
Klem fra Hanne Mette