fredag 23. januar 2009

What a night....

Det er ikke bare bare for småttiser å få tenner! Vi er inne i en slik periode akkurat nå, med minstemann, og etter denne natten kan jeg si at jeg føler meg nøyaktig som bjørnen på bildet.... for i natt må det ha blitt maks 2-3 timer søvn :(. Lillegutt har vært urolig hele natten og tydeligvis ikke hatt det helt godt - stakkars liten. I tillegg er han forkjølet og hoster, og når lillebror skriker og er urolig, våkner jentene.... Så i natt har begge jentene vært inn og ut av soverommet vårt oppå det hele, og en gang i løpet av natten når mannen min skulle inn til Mikkel ( igjen)...ser han at jentene sitter stille, men lys våken og med fullt lys på, i sengene sine og leser og leker med dukker !?! Gudene må vite hvor lenge de hadde holdt på sånn.... Nei denne natten tror jeg vi bare setter en strek over!!
Jeg nekter å la natten ødelegge dagen - det er tross alt fredag og helg!!
Snuppa skal tidlig hjem fra skolen i dag og vi skal kose oss!!

Jeg lar denne koppen bli min beste venn i dag, og lar det stå til!

I går var det klubb -kveld. Da hadde jeg 6 flotte, snille, artige og spreke jenter hjemme hos meg. Jeg serverte minestronesuppe, focciabrød og tapenade, noe som så ut til å falle i smak. Vi spiste, pratet og lo til sent på kvelden (så det kan jo være 1 av grunnene til at jeg er en smule trøtt). Så tusen takk Linda, Hanne, Gro, Karin, Linda, Catrine for en kjempe hyggelig kveld - gleder meg til neste gang!
Ha en fortryllende helg alle sammen!

2 kommentarer:

mi-rachel sa...

takk for kjekk kommentar på bloggen min! og for en koselig blogg du har..og nydelig hus. og barn! håper det er greit jeg legger deg til blogglisten min:)

Stoltzen2012 sa...

Hei,

Takk for i går, det var kjempekoselig, og maten for fortreffelig! Stakkar liten som plages med tennene da.. Må le når jeg ser for meg de to jentene som sitter oppe og leker midt på natten..hihi.. Ha en fin helg! Klem