tirsdag 13. januar 2009

LAPPE DRØMMER....


Detalj fra ett juleteppe
Ser jeg har mye på hjertet i dag, men det er vel slik det er når man er tidlig i sin blogge-karriere...

En av mine hobbyer er å sy quilte-tepper ( hvertfall å tenke ut tepper jeg kunne tenkt meg å lage ). Tiden strekker liksom ikke til - men når barna blir større, ja da skal jeg.... :)

Derfor er det så utrolig kjekt at jeg har en mor som er utrolig flink og kreativ, og det er henne jeg ønsker å hylle med dette innlegget. Min mor har sydd mange tepper i sitt liv, og jeg har vært så heldig å få endel tepper opp gjennom tidene. Spesielt etter at jeg fikk barn har det dryppet mange flotte barne tepper på mine små :).

Teppene under er noen av teppene hun har sydd til meg og min familie - er de ikke flotte!


Sengeteppe


" Krabbe-teppe "

Sengeteppe


Dukke tepper har det også blitt - ungene elsker de!



Sengeteppe til grindseng


Detalj fra sengeteppe


Sengeteppene i bruk

Så tusen takk mamma!!

2 kommentarer:

Stoltzen2012 sa...

Din mor er jo bare kjempeflink! Nydelige tepper..så kjekt å ha det hjemmelaget..og fra sin egen mor;) Skjønner godt at du vil hylle henne..

Anette {foreldremanualen} sa...

Kjempefine! Har sansen for retrotrykk, likte spesielt godt det stoffet til venstre på det øverste bildet...