tirsdag 13. januar 2009

My beautiful baby boy!

I dag vi vært på 6 mnd kontroll på helsetasjonen, med både legesjekk og prat med helsesøster. Mikkel var skikkelig begeistret og synes visst det var stor stas å være hos legen. Han var nærmest besatt av å få tak i legens utstyr, og det gjorde ikke hennes jobb så enkel :). Men til slutt fikk hun kikket, lyttet og trykket her og der, og alt var som det skulle være. Helsesøster målte og veide og lille Mikkel ligger på gjennomsnittet både på vekt, lengde og hode - helt perfekt med andre ord ;).

I anledning min lille sønn legger jeg ut noen bilder fra det lille, men trivelige rommet hans.

Mikkel fikk en kjempefin uro av morfar til jul...med fly på. (Morfaren er pilot så det var kanskje ikke så rart at han følte han kjøpe han denne :))



Kili sengen (fra AC Home) er en av mine beste investeringer noensinne....love it!!


Tallerkenhylle til bøkene synes jeg er så koselig - også fra AC Home. Skapet/hyllen er ett gammel Fretex kjøp, som jeg nå fikk malt hvit.



Beste - bamsene...

2 kommentarer:

Ann Louise sa...

Jeg har så lyst på sånn tallerkenhylle. Hvor har du fått tak i din? Vil ha den på kjøkkenet til kokebøker. Nå står de stuet bort i kjelleren.
Kokken Tor

Sommerlyst sa...

Jeg har kjøpt den på en interiørbutikk på Askøy - AC Home. Veldig koselig butikk!! Men vil tro du kan få tak i slike på mange forskjellige interiør butikker :). Ypperlig til å ha bøker i hvertfall!