lørdag 17. januar 2009

Søte nytelser..!

Dagens lørdagsgodt ble muffins! Jeg elsker disse små kakene som man kan pynte på så mange måter. Med to små prinsesser i huset så blir fyllet som oftest rosa :).
Mine to døtre også var med når de skulle lages, og de følte at det var nødvendig å være utkledd.... :) Så der stod jeg da, med en nissemor og en prinsesse.


Fikk også testet ut det nye fatet mitt, og ungene synes det var stor stas når lokket ble løftet av og de endelig fikk forsyne seg!

Ellers har det vært en rolig dag her i hjemmet, bare kost oss og slappet av :)

Synes denne krokodillen fikk en helt spesiell personlighet etter at Maja tok på den disse klærne , så derfor får den en plass i dette innlegget:)

Ha en fortsatt strålende helg alle sammen!

7 kommentarer:

Tre Kusiner sa...

Heilt herleg. Er så mykje nytt i denne bloggverda. Skikkeleg gøy! Helsa mannen MASSE. Klem G

Anneli sa...

Takk for tilbakemelding på gulvmalingen!
Jeg er (dessverre?!) ikke født med støv på hjernen, men siden jeg syns det er så lekkert md hvite gulv..<3
tar jeg sjengsen!

Ser at du vurderer andre trekk til sofaen din, siden den er utsatt for små barnefingre (:
Jeg jobber i møbelforretning og der tipser vi kundene om å impregnere sofaen/trekket med tekstilimpregnering!
(Spray på rent trekk på kvelden og la det tørke til neste dag. Hidrer fett og smuss i å trenge ned i stoffet. Dagens reklame! *smiler*)
Flekkfjerning på sparyflaske er også veldig kjekt (:
Lykke til!

Håper helgen blir koselig.
Klem <3

Anonym sa...

Nydelig innlegg med to søte jenter!
Og wow muffinsene så både fantastiske gode ut og veldig femenine!!!
Er det NY om er favorittbyen, dit vil jeg også!!!
Ha en fin søndag i morgen!
Klem fra det hvite ♥

Ann-Cathrin sa...

Hei:) De muffinsene så fistende ut:) Så flott hjem du har, masse flotte ting, og så flink du er til å gjøre det fint rundt deg. Ha en god søndag!

Guttemamma sa...

tusen takk for koselig hilsen hos meg,da fant jeg deg!! Nå har jeg kost meg med bloggen din,her var det mye fint!! Flott fat med glassklokke du har fått, og Gant---herlig! Pleier å kjøpe på salg jeg og,pass på om du er i Danmark!! Fargene holder seg så bra og det er ikke alltid lett å finne fine ting til gutter. Ikke så glad i Spiderman og flammer på tøyet jeg...:-)Muffinsene så herlige ut, tipper de smakte godt!! Jeg titter gjerne innom deg igjen, klem fra Anette

silje-sin sa...

Muffinsene så kjempegode ut! Så koselig blogg du har, og flotte barn! Ha en fin søndag:) klem fra silje.

Mia, New Room Interior sa...

Så søte barn, muffins og bamse! Ser ut som dere koser dere! Fin blogg du har! Ønsker deg en god søndag! Klem-Mia