onsdag 14. januar 2009

Black or White...

Ååååå jeg er så himla usikker!! Jeg har (som mange andre) sofa fra IKEA stående i stuen - og det er den som plager meg i dag. Sofaene er av typen Ektorp (2 -setere) og her kan man jo skifte trekk - og det finnes mange farger og mønstre å velge mellom. Til nå har jeg stort sett hatt det hvite trekket - men dessverre er det ikke helt forenelig med 3 barn. Det går ikke lang tid før det er fingermerker av all slags slag på den - og da blir det til at jeg KUN ser flekkene :). Har også det beige/brune trekket liggende, men er liksom ikke helt happy med det heller. Så nå lurer jeg da altså på om jeg skal dreie 180 grader og velge svart trekk. Hmmmm...


Bildet er hentet fra IKEA
På den ene siden tror jeg det kan bli ganske tøft, men så er jeg på andre siden redd for at det blir for dystert og mørkt. Nå skal det sies at stuen min er veldig hvit i utgangspunktet...hvitt
gulv, hvite vegger og stort sett hvite møbler. Så kanskje det ikke hadde vært dumt med en fargeklatt (om man kan kalle svart en farge). Hjelpes...for noen problemer man skal ha her i livet ;)
To be continued....

Ellers så har jeg hatt yngste datteren hjemme i dag. Vi har kost oss masse og hun fikk være med meg på barseltreff på Lagunen. Etter lunsjen så fikk jeg henne med meg på en liten salgs-runde....(måtte dog motivere henne med en Wall-E og en Ewa figur). Uansett så fikk jeg med meg ett par ting til huset på halv pris. JIPPI!

Blant annet dette stett-fatet til en hundrings...lykke :)




...og disse telys holderne + pluss to potter og en flott løper som jeg ikke har tatt bilde av!


Takk for at du tok deg tid til å lese, og ha en fortsatt strålende kveld!!

5 kommentarer:

Smineset sa...

SÅ masse fint du har funnet! I år har æ ikke helt funnet salg-shoppe-formen av en eller annen uforklarlig grunn. Du skal se den kommer tilbake etter salget... :-(

Har du forresten sett trekket med mørkeblå og hvite striper? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S09839481 Synes det er ganske tøft og i og med at det er mønster vises flekker enda dårligere... !

Hils alle skattan fra mæ! ;-)

Smineset sa...

Inne hos meg finner du en liten oppmerksomhet fra meg til deg ;-)

Sommerlyst sa...

Har vurdert et blå trekket også - og det hadde vært fint, men i og med at jeg er inne i en jordfarge periode så passer det liksom ikke helt. :) Nå går det i brunt, beige, hvitt og svart...

Smineset sa...

Hei igjen! Ja du kopierer og legger på din side (mange legger awardene de har fått på høyresiden etter hvert), så gir du den videre til blogger som du liker ;-) Gi gjerne beskjed til de du har gitt den til...

Anonym sa...

Jeg tror det hadde blitt kjempestilig med det svarte trekket Maj-Nan. Jeg skal nemlig også ha det. Stilig blogg forresten. Du er kjempeflink. Klem fra Vivian