torsdag 27. august 2009

SAFT



Her om dagen fikk vi deilig hjemmelaget ripssaft av noen kjekke naboer. Saften var veldig god! Flasken var jo også veldig fin...men det er vel på sin plass å levere den tilbake når den er tømt... :)
.
Foten min begynner å bli bedre, så i dag har jeg endelig (haha) fått gjort litt husarbeid. Det er rart med det, men det hoper seg fort opp når mor ligger strak. Mannen er for eksempel flink til å vaske klær og tørke klær, men når det kommer til bretting og å legge på plass i skapet - er han ikke fullt så flink. Så etter å ha brettet sammen en uendelig mengde klær har jeg sagt at han likegodt kan la være å vaske, om han ikke har tenkt å fullføre hele prosessen... Så får vi se om han tar poenget!

20 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

mmmm...ripssaft :) beste safta eg veit!!! min kjære er flink å lage det, men ikkje fullt so fine flasker som dei du har der..kanskje eg må invistere i saft flasker til han :) fint ska det vere :)

Klem M :)

meaningmoon sa...

Snille naboer da, såg virkelig forfriskende ut!
Lykke til med klesvasken hihi:)

Anonym sa...

Har en snill svigermor som safter og sylter jeg...namnam
Og når det gjelder klesvask så må jeg innrømme at 3 jenter som skifter hele tiden gjør at hauger med rent tøy blir brettet, men uten at vi rekker å legge på plass;-) Akk ja, OG stryking er et eget kapittel...

Jannicke sa...

Så deilig hjemmelget saft..

Hmmm... jeg for min del ville vært sjeleglad bare klærne ble lagt i rett skittentøyhaug!! Haha..
Men klart, når man er "handicappet" så må resten av gjengen trå til..

Fortsatt god bedring! Klem J.

mi-rachel sa...

bretting og legge inn i skap..er jo enormt kjedelig da. så jeg forstår han godt!

Anonym sa...

min er innmarri flink til å vaske sine sykkel trenings klær og da fyller han på med andres klær også (- og han har nå lært seg hvilken dunk med klær han kan blande med sine sykkel klær;-) men etterpå har han en tendens til å bare henge opp sine egne sykkel klær når vaskemaskinen er ferdig....jeg har ikke tatt den kampen ennå jeg...
SAFT generelt er noe de mangler her i landet - veldig deilig på sommeren!!!

Bo med Lena sa...

Høres ut som min mann. Han er superflink til å vaske klær, men mener han ikke KLARER å brette:). Kos deg med deilig ripssaft og god bedring med benet. Klem fra meg

Tone sa...

Åhhh, den saften så herlig ut! Trist at du ikke kan beholde flasken, for den var flott:-)
God bedring fortsatt med foten!

Kaja sa...

Snille naboer du har, ripssaft er jo så godt!

Mannen din vasker i det minste klær - her i huset er han overbevist om at vi har hushjelp (en usynlig en?!)

Mjuka sa...

Mums så gott!! Rips är väl vinbär va??
Ha en fin kväll
kram Malin

Ocean showroom sa...

Hjemmelaget saft er jo bare så godt! Snille naboer du har:)

Synes mannen din er flink her, den servicen har ikke jeg her;)

Ha en finfin dag!
-Lene-

mette sa...

elsker ripssaft, fikk akkuratt en flaske av noen vi og hadde på besøk...mmm, det er så godt! håper mannen tok poenget:)

Englefryd sa...

Deilig med hjemmelaget saft ja. Her er svigermor flittig på det, og kommer over med et lager til oss.

Håper dere får ei fin helg.

klem

~M~ sa...

Hei.

Kjempekoselig blogg du har. Har tittet innom tidligere også, og fant ut at det kanskje er på tide å legge igjen spor etter meg.
God helg.

~M~

Ocean showroom sa...

Vilken fin bild du tog av ripssaften- absolut inspirerande! :-) Ha en fin dag! Kram Alexandra

Anonym sa...

u n d e r b a r t

l o v e l y

d e j l i g t

w o n d e r f u l....

jag måster bara få berätta att jag älskar Din blogg!!

agneta

Livy sa...

Heisann!
Så bra at du er bedre!!!
Ripssaft bringer frem barnsomsminner for meg!

God helg! Klem fra Livy

Stjärnor & Champagne sa...

Har jag missat något, hm norskan tror jag!!! Vad har du gjort med foten? Vilka fina bilder, snyggt med flaskan och kudden i bakgrunden.

Kramkram A

Made by KKann sa...

Herlig - jepp hørse ut som en "standard"-mann..ikke det at mannen din er standard - eller lik alle andre..men når det kommer til vask av klær tror vel de fleste mannfolk at det bare er å få tøyet inn i maskinen - så gjør resten seg selv..haha..de aller fleste har helautomatiske maskiner nå til dags..ikke sant! - var jeg stygg nå?

Herlig å få rips saft - jeg fikk rips også..fra en kollega - de endte opp i en kake - som jeg da spanderte på mine kolleger!! Smil!

Ha en super mandag!

SmilKKann

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra