søndag 2. august 2009

Mannen i shorts hilser...

Min far i vanlig positur på landet..alltid med ett verktøy i hånden!

Da har mannen i shorts - som også er min far - lagt igjen kommentar her på bloggen i forbindelse med kjøkkenet på landet, og den føler jeg at jeg må dele med dere:


Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger. Det gjør godt for en gammel sjel. Det er kjekt for en "handyman" å ha så kreative sjeler rundt seg. Hovedarkitekten er MOR med god hjelp fra Mitt og Mines redaktør.

Hilsen

mannen i shorts

Alle de snille kommentarene fra dere blir både sett, lest og ikke minst SATT PRIS PÅ!


Så tusen takk alle sammen!

8 kommentarer:

Mjuka sa...

Söt pappa, kul att han la en fin kommentar på bloggen! När jag sa till min man i dag att du kanske kan byta shorts, det är ju barnkalas. varför då, jag har ju semester "fniss" Helt rätt!
Kram Malin

mette sa...

nei så sjønn kommentar, og sjønn pappa. setter også stor pris på kommentarene fra you bloggvenner:)

Mitt lille hjem sa...

Så koselig :)

Et fantastisk flott og gjennomført kjøkken!

En flink gjeng dere er ;)

mi-rachel sa...

koselig!
så kjekt å ha en sånn handy far!!

et utrolig vakkert sted dine foreldre har!!

Guttemamma sa...

Så herlig dette var da!! Høres ut som en morsom og søt pappa...
fin header!!!
Klem

Jannicke sa...

Så koselig pappa du har ;o),
og kjekt for deg at han følger med på bloggen din!

Klem og god natt!

Prinsesse Elin sa...

Så fantastisk. For en kul kis. Her i familien leser alle bloggen men svigerfar engasjerer seg nok mer enn de fleste men har aldri lagt igjen en kommentar.
Klem fra Elin:O)

Ninas Drops sa...

ÅÅÅÅÅ
Du..jeg vil vaske opp...hihi..for en oppvaskplass..helt fantastisk fint..FOr et landsted...akk å ve og hildrande du...Lekkert.Helt slik jeg kunne tenkt meg å hatt det...Flott kjøkken, herlige stoler, nydelig utsikt...hele min gode familie samlet til mat og hygge...åå du har det fint.
Så søt lillegutt er også..så nusselig.
Og du...grattis så mye med dagen som var for en liten stund siden...har jo vært litt hit og dit i bloggeland i det siste jeg vettu...Men nå er jeg trolig tilbake. Tror det.
Ha det fint.
Tuddelu juhu!!
Klem fra Dropsa