tirsdag 25. august 2009

Plutselig tilbake!


Plutselig tok hverdagen meg for fullt og bloggen ble ett fjernt minne....Neida, men de siste ukene har vært fyllt av diverse som tok oppmerksomheten min bort fra blogging. Oppstart jobb, skole og barnehage. Travle tider på jobben, operasjon i foten (liten), bursdager og fødsel (har blitt tante!!). I tillegg har jeg ett lite prosjekt på gang - men det må enn så lenge forbli hemmelig!
.
Dagens bilde er av den gamle boblen vår... Den solgte vi i 2007, men nå er mannen på (desperat) jakt etter en ny (men det skal være riktig årsmodell, lykter bla, bla...), så vi får se da...om det blir en vetaranbil som ekstrabil på oss!
.
Så til dere herlige som har etterlyst meg... Jeg har det veldig bra!
.
God uke!!

15 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Velkommen tilbake!
Godt at det finnes pusterom i våre travle hverdager.

Lynetmor sa...

Innom for å ønske deg en fin dag :-)

Hobbyfrida sa...

Bare innom å titter :)
Herlig bil, håper dere finner en ny!!
Ha en god dag :)

meaningmoon sa...

kjekt å hørra fra deg igjen!

Unknown sa...

Disse bilene er så kule! Ha en fin uke! :)

Ocean showroom sa...

Koselig å se et innlegg fra deg igjen!

Ha en fin dag!
Klem,Lene

Anonym sa...

boble ja - jeg vant faktisk en da jeg var russ - og hadde jeg hatt den mannen jeg har i dag kanksje den hadde levd videre - selv om jeg tror skroget ikke var verdt det - men mye gñy hadde jeg med den i allefall, mens den varte....
Hverdagen kan ta én ja - du kommer nok sterkere tilbake ( håper operasjonen gikk som den skulle!!)

mi-rachel sa...

kejkt at du er plutselig tilbake.
kult med boble!

Jannicke sa...

...kjekt å høre fra deg :o).
Og flott at du har det bra..

God uke til deg!

klem J.

Ocean showroom sa...

Välkommenh tillbaka! Det är lov att ta en liten paus. Kram Alexandra

Janne sa...

Flotte bilder! Og trivelig blogg du har!

Made by KKann sa...

Hello i luken - stilig bil! Bobler er herlig! - jeg eier ingen boble men det hadde vært morro med en ja..!

Ha en super onsdag!

KlemKKan

Anonym sa...

Velkommen tilbake-kjekt å høre fra deg igjen!
Ta den tiden som trengs
-bloggen "springer" ikke noe sted-mennesker er viktigere;-)
Herlig boble, klem Hege.

Stjärnor & Champagne sa...

åhh vad har du på gång vännen?? Välkommen tillbaka, bloggen och alla bloggare finns ju alltid där. Har saknat dig. Hoppas att allt är bra med dig och din fina familj. Visst är det stressigt när allt skall tillbaka i sina banor igen, men skönt.

Kram till dig/ A

Ninas Drops sa...

Så bra at alt er fint=)
Klem fra Drops