lørdag 8. august 2009

Hjemme hos en veldig kreativ dame...

Søteste leke-kjøkkenet med hjemmelaget komfyr og ett lite "vindu" med gardin! Du har kanskje sett en slik komfyr før...joda vi inspirerer hverandre hele tiden!

Dukke-kopper kjøpt på loppe marked! Tenk at man kan finne slike små skatter!

Sjarmerende grytelapper hører selvsagt med.

Søte detaljer på rommet!

Nydelig gammel skap - kjøpt brukt og malt hvitt. Dette brukes som lekeskap, og som en kreativ detalj....

...innsiden av dørene er malt med tavlemaling - så her er det bare til å tegne i vei! Synes dette var så lurt!

Her er Oda - den nydelige jenten, som er stolt eier av dette kjempe fine jenterommet! Hun er så søt så hun måtte bare få plass i dette innlegget!

Gutterommet går for det meste i blått og lin. Alle puter er sydd av denne kreative damen jeg idag har vært på besøk hos!

En utrolig tøff gammel koffert...hva inneholder den?

Selvlaget bilde. Hvit stjerne sydd på linstoff og rammet inn. Kjempe tøft og skaper en flott helhet med de like putene!

Du kan tro sønnen er stolt av denne puten!

Ja...hva skjuler seg i denne kofferten?

Playmobil, så klart! Kulere oppbevaring skal du lete lenge etter!
..
.
Hvem er denne kreative damen? Jo, hun heter Vivian, er en god venninne av meg, og i dag har jentene og jeg vært hos henne på lunsj. Som dere ser så deler Vivian og jeg samme interesse for interiør, så praten pensler seg fort inn på dette temaet når vi treffes. I dag hadde jeg med meg kameraet og heldigvis fikk jeg lov til å lage en liten "Hjemme hos..." reportasje, for dette hjemmet må jo "frem i lyset". Det synes hvertfall jeg!
.
Vivian er en utrolig kreativ person som syr både det ene og det andre, og pusser opp gamle møbler i ett tempo jeg ikke har sett maken på! (Hvorfor denne damen ikke blogger, nei det skjønner jeg ikke..)
.
Jeg tok maaaange bilder her i dette huset, og i morgen kommer flere.... Gled dere!
.
GOD HELG!

11 kommentarer:

silje-sin sa...

Så flotte barnerom! Jeg har også et sånt "vindu" jeg tenkte å ha på rommet til augusta. Har et lite kjøkkenprosjekt på gang der:) Inspirert av ditt nattbord som ble komfyr. Det er moro å ha venninner å dele interessen for interiør med! Jeg har et par stykker bare, men mange gjennom blogglandia heldigvis:) Må bare nok en gang si at jeg er så begeistret for bloggen din! Elsker bilder av barn og barnerom:) Fortsatt god helg! klem fra silje.

Jannicke sa...

Her var det mye fin inspirasjon ;o)
Takk for titten til venninnen din ;o)

Klem J.

Guttemamma sa...

Masse inspirasjon der ja,du får nok overtale henne:-)

mi-rachel sa...

hils vivan å si at jeg venter i spenning på en blogg!

nydelige og kreative detaljer.

Tre Kusiner sa...

Så flotte barnerom. Gid om eg var så kreativ.

F

Hem och Lycka sa...

Vilka underbara barnrum, fina detaljer! Och vilken underbart söt liten tjej!

kram Mia

Unknown sa...

Gleder meg til å se mer, for dette var virkelig flotte bilder! Kjempekoselig barnerom med noen gode tips som jeg skal ta med meg videre. :)

Mjuka sa...

vilka söta barnrum och flickan är ju så gullig! Min Ingrid får ju inte ett eget rum, då vi bor så litet, så jag håller på att göra ordning ett kök under trappan till henne. Fönstret var ju så gulligt
kram Malin

Anonym sa...

Dette var originalt & vakkert!
Og lille Oda var så skjønn,
til å "spise opp"
Gleder meg til fortsettelsen!
Nydelig blogg!

Evelina sa...

Hej. Kikar in här för första gången, vilken fin blogg du har och vad fina barnrum du visar!

/Evelina

Beate A sa...

FANTASTISK! utrolig gøy å se:) Kjøkkenet var helt fantastisk med det lille vinduet og alt. Detaljer er dere gode på. Jeg blir super inspirert :)
Beate A