mandag 3. august 2009

Takk for turen...



Solen har vært fremme i hele dag - og det er bare så deilig. Etter uker med regnbyger var det utrolig godt å få en hel varm dag med sol. Sol = Energi, så i kveld var min lillesøster og jeg på en tur rundt Smøråsen.
Kameraet var med - for her oppe er det skikkelig fint!



Halvveis......og omtrent her tok vi oss tid til en liten fotoshoot... Man har det ikke mer gøy enn man lager det selv eller?

Her har du meg og "Jonnemann"

Min søster ved BjørnenMeg ved Bjørnen. På Smøråsen er det ildsjeler " Smøråsens venner" som har satt opp mange morsomme og koselige skilt og mange figurer. Så det er en kjekk tur for barn også. Håper alle har en fin start på uken. Jeg har en uke til med ferie, og i morgen er det meldt like fint vær. JIPPI!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Godt å ha deg tilbake på bloggen:)
Klem F (Tre Kusiner)

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Så utrolig flotte bilder du har tatt. Du er jammen meg en flink fotograf, som greier å få frem stemningen i bildene..;) Har faktisk tittet lenge på dem ja!

Ha en fin uke;)

mi-rachel sa...

idylliske bilder.
og gøy å se litt mennesker på bildene også:) håper du får masse sol i denne uken!!!

Anita fra hjerterommet sa...

ÅÅ her har jeg gått masse tur, flotte bilder du har tatt. Ungene elsker å gå her, alltid så mye å se på veien. Disse ildsjelene er bare fantastiske, alt de har laget til der oppe og vedlikeholder..

Trude sa...

For et flott turområde, og forresten, en ny, fin heading du har fått:-)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

For en koselig blogg du har!
Første gang jeg er innom her, men det blir helt klart flere besøk. :)

Hem och Lycka sa...

Tänk vad vackra länder vi bor i ändå!

kram Mia

Jannicke sa...

Så like du og den søster er da!!!
Søte begge to ;o)

Har gått tur der jeg og!

klem J.