søndag 9. august 2009

Fremdeles hjemme hos en kreativ dame!

I dette hjemmet leses det selvsagt endel interiørblader...
Vivian har malt firkanter med tavlemaling på endel dører - fritt frem for dekorering! Kjempetøft og lurt! Barna har for eksempel sine navn på barneromdørene.

Jeg falt helt for denne kroken...så det ble noen bilder.
I gangen - like fint her!

Hvorfor ikke putte småsko i en røff og rustikk kasse som det har vært fyrverkeri i!?
En liten titt inn i stuen. Vivian er helt rå på å skaffe seg gamle møbler og pusse dem opp. Hun finner endel på loppemarked i tillegg til at hun er en flittig bruker av finn.no.

Jeg tok så mange bilder da jeg var hjemme hos Vivian i går, at jeg rett og slett måtte dele alt opp i to innlegg. Dere ser kanskje hvorfor jeg gikk litt berserk med kameraet? Her er det mye kreativitet ute og går, som resulterer i ett veldig koselig og sjarmerende hjem.
.
I morgen er hverdagen tilbake for fullt i Mitt og Mine hjemmet. Jeg begynner på jobb igjen etter en laaang sommerferie og ungene skal tilbake til barnehage og SFO og etterhvert skole. Men mor i huset gjort alt klart for morgendagen, så det skal bli minst mulig styr i morgen tidlig.... Kan jo lett bli det når gjengen skal opp og ut tidligere enn vi vært vant med i sommer. :)
.
Med disse flotte bildene fra Vivian sitt hjem -
ønsker jeg alle de som er innom bloggen en super start på uken!

12 kommentarer:

Guttemamma sa...

Like imponert i dag....:-)
God uke til hele gjengen!!
klem

mi-rachel sa...

super fine bilder.
og for et koselig hjem!!
kjempe god ide med den tavlemalingen på dørene!

har hedligvis vært sol her i dag!

lykke til med oppstart med både det ene og andre.

..og du det må være lov å titte innom en blogg uten å legge igjen spor:)

Jannicke sa...

..gøy å se :o).
de har et flott hjm...
Har vært hjemme hos noen med knallfin leilighet i dag... helt annen stil en det du har vist. Men fantastisk lekkert..
Viser nok fem litt etterhvert. Akkurat nå er det travelt med ferdigstilling av gangen vår hjemme...
Fin start på hverdagen i morgen! Klem J.

Tiril sa...

Flotte bilder, kjempekoselig hjem.
Nå begynner hverdagen hos deg, jeg har en uke igjen, så er det travle dager på interiørmesser i inn og utland.

Anonym sa...

lykke til med vanlig hverdagsliv - ha en fin uke!!!
Kjempe fine bilder fra et kjempe fint hjem!!!

Unknown sa...

For et lekkert hjem! Likte spisestuemøblene kjempegodt! Drømmer om å finne en gammel, nydelig spisestue til mitt nye hus. God natt!

Lotta sa...

Hei hei!
For et fantastiskt hjem..lekre bilder! Drømmehjem det der ja:) wow..

Oi 7 uker er lenge...det går sikkert bra skal du se..litt skummelt med engang..også plutselig er alt bra og påan igjen;)

Noah skal bytte barnehage når vi flytter om 3 ukers tid og det gruer jeg meg til....syns litt synd på han...

Ønsker deg en super uke;)
Klem fra
Lotta:)

Ocean showroom sa...

Flotte bilder fra et flott hjem! En slik magasinkurv kunne jeg godt tenkt meg, den var utrolig fin!

Klem, Lene

Anonym sa...

Vilket underbart hem och fantastska bilder.
kram kram Lina

Hilde Heimdal sa...

Utrolig stilig hjem !

Så gjennomført !

Kaja sa...

Utrolig flink og inspirerende venninne du har, bildene var kjempefine :)

Takk for "velkomst til bloggverdenen" på bloggen min, artig å få noen helt ukjente lesere :)

Marianne sa...

Hei igjen!=) Lenge siden sist nå. Fortsatt like mye fint på bloggen din. Så fint kjøkkenet på landet ble, misunnelig på moren din og deg. Lykke til med oppstart denne uken!
Mange klemmer fra Marianne