mandag 23. april 2012

Chocolate cake! (oppskrift)


Har dere en fin mandag folkens? 

På fredag la jeg ut ett bilde av en sjokoladekake her på bloggen, og den var det mange som synes så veldig god ut. Det er jo ikke så rart for den ER jo kjempegod! Noen ville til og med ha oppskriften!

Oppskriften er hentet fra en av Nigella Lawson sine bøker - og denne boken ligger på hytten.
Men da jeg laget kaken her hjemme, for en liten stund siden, og da fulgte jeg denne oppskiften her!

Som dere ser er det mye godt i den, men det jeg synes er stas med denne kaken er at den er laget av to bunner - slik at den blir så høy og fin! Men bare så det er sagt...den er meget mektig!

Lykke til!

5 kommentarer:

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Wow, vilken kaka!! Den ska SÅ sparas o bakas en dag c",)
Det har hänt massor här sen jag var inne hos dig, massa spännande som Paris o badet, WHAT a bad!
Spännande o se fortsättningen på det!

ha en finfin vecka, Klem Anna

starsathome sa...

Fantastisk kake,tipper den smakte yummi også=)
jeg likte så godt søndagsbildene dine,du er flink!
Klem KArin

Fru Fjeldhammer sa...

åh gud, her sitter jeg da med sjokolade abstinenser også viser du de herlige bildene av DEN kaka!! aiaiai...*S*

Ha en fin kveld!
klem

MissMette sa...

Å, ser helt fantastisk ut :)
Takk for at du deler og fine
bilder du tar... Ønsker deg
en fortsatt fin uke.
- klem fra Mette

Martes atelie` sa...

NÅ, fikk jeg IKKE lyst på kake! (ironisk så det holder)