tirsdag 24. april 2012

Flytsone


Her råder det komplette byggekaos  - som igjen fører til alt mulig annet hjemmekaos (les:ROT)
I tillegg til travle tider på jobb og hjemme generellt - så kan man vel si at det stormer litt vel mye akkurat nå.

Som du kanskje merker så har gjort noen estetiske endringer på bloggen...Håper du liker det.
Uansett det var ikke poenget...poenget er at når det blir for mye -  så er det fint å kunne "rømme" litt fra virkeligheten (blåse i at rydding, oppvask og klesvask venter, at det er verktøy og malingutstyr overalt) - Ja rett og slett la humla suse en stund - og gjøre noe som er GØY.

Så de siste kveldene har jeg kost meg med bloggen,  jeg har havnet i den velkjente flytsonen -  vips er det gått 3 timer, og vips er vi langt inni Frustrerte Fruer uten at jeg bryr meg........dét er avkobling dét!

Så folkens, her kommer ett bilde fra kjøkkenet - som definitivt ikke er tatt i dag!
Det er oppmuntrende i seg selv å se at vi faktisk kan ha det så ryddig!

Håper også du havner i flytsonen i løpet av uken!


6 kommentarer:

ralfefarfars paradis sa...

Vi trenger å kunne koble av med noe inspirerende;) Nydelig kjøkken du har- jeg liker også å se på bildene mine og tenke at det var ryddig en gang ( i alle fall i det området av huset...) Så fint det blir med det smale panelet- berre lekkert jo- gleder meg til å se mer;)

Maskinistfrua sa...

hihi ja sånn er vi vant med! Ihvertfall her i huset:) Lekker lampe forresten, jeg har også makan! Kos deg med blogginga, det er ganske så avslappende:)

Unknown sa...

Elsker bildet!!
Lekkert lekkert ♥

Hehe, denne flytsonen har jeg følt på et par ganger ja, og jeg liiiker det:)

Kjempefin layouten har bltt:)

Yvonne - Frl. Klein sa...

What a beautiful room!
I love the lampshade in white!

Hugs
Yvonne

takhøyde sa...

Nydelig på kjøkkenet ditt!!
Det er delilig å bare la humla suse litt - tida går så utrolig fort når man koser seg meg en bloggrunde! Av og til syns jeg det er bare godt å slippe unna tv-tittinga også - får mer energi av å titte innom fine blogger!
klem Heidi :)

Unknown sa...

Åh, kjenner så godt den følelsen! Viktig å kunne koble ut rotet innimellom og bare gjøre det man har lyst til. :) Lekker spisestue!