lørdag 21. april 2012

Kjøkkenvindu


Å ha vask under vindu på kjøkken har jeg alltid likt! Synes det er veldig koselig!
Så når vi totalrenoverte kjøkkenet i høst, 
sørget vi for at vi fikk vasken under vinduet som vendte mot utsikten. 



Det blir selvsagt endel sprut på vinduet fra springen, 
men det går fort å tørke vekk med litt JiF og en klut! 


Jajamennsann...så var jammen lørdagen snart over. 
Disse helgene har en tendens til å gå alt for fort!!

Her har vi hatt barnefri store deler av dagen i dag - ungene har vært hos farmor og farfar og kost seg!
Så da benyttet jeg anledningen til å få malt to strøk på panelet, som forøvrig er en langdryg jobb.
Men det blir så utrolig fint...om jeg for lov å si det selv..
(Gleder meg til å vise det ferdige resultatet når alt er kommet på plass!)


Mannen i huset har nå vandret litt fra prosjekt til prosjekt 
( det er NOK steder å ta tak i for å si det sånn)

Alt i alt en fin fin lørdag her på bruket!

6 kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Så fint å kunne stå foran oppvaskbenken og se utover verden. Da går det mye raskere og lettere å vaske opp tenker jeg :))

Unknown sa...

Kjempefint!!
Elsker den vasken der:)
Med den utsikten må det jo bare være hyggelig og ta oppvasken for hånd ♥

Sjöboden sa...

Ja många stänk blir det men, håller med dig det gör ingenting! Fin kran ni har valt.

Ha en skön söndag.
kram Caroline

Maskinistfrua sa...

Å for en utsikt da!! Nydelig:) Jeg sitter for øyeblikket og tegner kjøkken på ikea planner, og har satt inn dobbel hvit vask under vinduet, som hos oss vender mot skogen. Jeg tror det blir veldig koselig:) Fin søndag til deg

Ruter & Hjerter sa...

Det var mitt førstevalg og men her i huset gikk det ikke siden kjøkken ble tatt før vinduer;( Det er så flott!!!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Herlig ♥

*ønskeseg*