torsdag 19. april 2012

Del 2: WC 2 etg


Ja, så var vi kommet så langt! 
De to siste bildene er tatt i ettermiddag, så det er bokstavelig så langt vi er kommet til nå!

Sisten forrige innlegg har vi hatt slett strie på veggen, grunnet og malt.
Så har vi fått opp panelet. 
Panelet ble kappet i rette lengder, påført kvistlakk og grunnet før det kom på veggen.
Vinduet er blitt foret og listet og vi har listet i tak og på gulv.
Det mangler lister på innsiden av døren, så derfor er heller ikke den siste gulvlisten kommet på plass.

Når alt av snekkerier er ferdig tar jeg over med malerkosten!
Alt trevirke skal males hvitt - eller eggehvitt slik som vinduet er!

Vask og armaturer har jeg bestilt fra VVS kupp, og kommer forhåpentligvis i slutten av neste uke. Toalettet kommer rørleggeren med.

Er vi heldige så kaaaaanskje vi får rommet ferdig neste helg, 
men det kan vel tenkes at vi må vente til uken etter...

Noe vil kanskje synes det er litt 80-talls å ha brystpanel, 
men jeg synes det bare er veldig klassisk og pent - spesielt når man velger smal utførelse på panelet!

Dere vil ikke tro hvor mye jeg gleder meg til å få dette rommet ferdig. Vi har nemlig jobbet parallelt med toalettet oppe og nede ( fordi alt hang sammen rørmessig). 
Det vil si at vi ikke har hatt ett fornuftig toalett siden januar/februar - da vi begynte å rive. 
Ikke bare bare for en familie på 5 bare kunne gå på toalettet i en byggeplass i ukesvis! 

Takk for at du stakk innom!



4 kommentarer:

sa...

NYDELIG!
Klem Anette

meaningmoon sa...

Så flott det blir, dere er flinke :)

AC Home sa...

Dette blir jo knallfint!! Jeg vet hvordan dere har det men nå er det ikke lenge igjen og du vet: da er alt glemt på NO TIME:))

Klem
AC

Li/Småtingene sa...

Så fint det blir! Synes brystpanelet gjør rommet "varmere", og hyggelig. Da vi renoverte kjøkkenet nettopp (ikke helt ferdig ennå...), valgte jeg å la en del av brystpanelet være igjen; i spisedelen av kjøkkenet. Det tok myyyye lengre tid å male; men synes det myker opp, og gjør spisedelen litt triveligere, rett og slett! 80-talls eller ikke 80-talls ;-)

:-)