onsdag 25. april 2012

En liten seier!




Jepp  - det er det, det handler om i dag! Om å glede seg over hver lille ting som går i rett retning!

I dag har rørleggeren vært her og montert toalettet på WC i 2 etg - så nå er det endelig slutt på 2 mnd med "byggeplass" do tilværelsen!! Du kan tro gleden var stor blandt småfolkene. "ÅÅ mamma det var så fint å gå på do her". " Det var så fint her, så jeg vil leke her inne" var blandt uttalelsene som kom.

Men også denne kommentaren kom fra min velsevoksne yngste datter: " Helt alvorlig mamma, skal vi ikke ha noen vask her inne?"....  Det er nemlig slik at vasken og armaturet som jeg har bestilt ikke er kommet ennå - så enn så lenge er det kun muligheter for å gjøre sitt fornødne. Vasking for skje på badet ved siden av!

Forhåpentligvis kommer resten av utstyret om kort tid, men så spørs det om vi må vente litt på rørleggeren. Men uansett så tenkte jeg å vise dere hvordan det har blitt til nå - i morgen!

Takk for alle fine og koselige ord dere legger igjen! Det varmer, og gjør bloggingen enda kjekkere!

Ha en fin kveld der ute!

6 kommentarer:

beate sa...

Herlig når et oppussingsprosjekt nærmer seg slutten!
Fiiin stæsjing!

Klem

Unknown sa...

Så herlig:)
Det er deilig og se ender på ting ♥
Flotte bilder!!

Anonym sa...

det er alltid lys i tunnelen!!
Gleder meg til å se bilder!!
Hjemme råder det fullstendig kaos, selv om vi ikke pusser opp, eller gjør noe spesielt - det bare hoper seg opp alikevel - i går var jeg så vidt hjemme etter jobb og lagde matpakke for å se ta med ungene rett fra skole til tannlege, for så å kjøre de videre til svømming og sykling, for så å komme hjem, pynte kaka jeg hadde lovet å ta med til jentemiddag - da får man ikke gjordt mye hus arbeid...
Det er ikke lenger snakk om vaskedager, da alt blir rent - men å prøve å få vasket/RYDDET alt i løpet av uka...
MEN i dag er det torsdag - og nesten helg - håper du får en fin fin en!!!

Unknown sa...

Dere skal ha en strålende sommer i koselig og fin ny hus1

Klem,
Vicky

Sivs hus sa...

Hei, herlige bilder hos deg:-) Fin torsdag! klem Siv

Tessi sa...

Såååå fint!!! Dette ga meg masse inspirasjon til vårt lille gjestedo! :)

Nydelig blogg har du! Klem ny følger:)

http://tessi-la-la-land.blogspot.com/