søndag 23. oktober 2011

Barneselskap nr 1







Så var festen i gang!



 Det er vel ingen hemmlighet at jeg liker å stelle i stand til

bArNeSeLsKap

Det vet hvertfall de som har fulgt bloggen min en stund. 
Dette var alle første barnebursdag i nytt hus - veldig kjekt! 

 Tuva var først ut i dag (begge jentene har hatt besøk i dag) - 
og som dere ser var det rødt-hvitt tema! 

Papirsugerør, papirposer, cupcakeformer og vimpel bestilt fra Etsy, duk fra Ikea, 
og røde servietter kjøpt for lenge siden, skapte rammene rundt dette selskapet.

Ellers er cupcakes i cupcaketårnet fremdeles "in" hos jentene mine, 
og cakepops`ene falt i smak hos alle!

Det var en kjempekjekk feiring med utrolig koselige jenter!

Nå skal jeg få to lykkelige men slitne jenter i seng!

( i fare for at det blir bursdags-overload - viser jeg fra Maja sitt selskap i morgen)

12 kommentarer:

ELLEMELL sa...

kjempefint dekket bord!
og mye farlig godt:)

nå er det bare til og nyte en stille søndagskveld, foråpentligvis!
klem ellemell

KROnPRINSESSENE sa...

Blir så glad av dine bursdag innlegg...
Herlig blanding av farger, mat og ideer ;)
Og kjekt å titte innom ei som liker bursdager like mye som meg hi, hi.
Klem May Helen

HjemmeKos sa...

Så skjønt - herlige farger!
Jeg har også bursdagsbarn (i går) og har har innlegg om dette ;-)

Camillas Romantiske hjem sa...

Så flott bord!! Utrolig fin fargekombinasjon...ser at det ikke er første gangen du har gjort dette ja:) Fin uke til deg! Klem:)

Jannicke sa...

:o) du er den beste på barnebesøk!!! Ingen tvil!

Klem J.

Fruehuset sa...

Så lekker Maj-Nan:) Alt ser jo så delikat ut:) Helsing Marianne

Anonym sa...

WOW snakk om fin oppdekking!!!! JEG gleder meg til aa se barnebursdag nr 2!!

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Gleder meg til å stelle i stand bursdag igjen!! Du inspirerer.
Skal oogså få til de cake-popsene en dag!

Klem Anna

Marte sa...

Du er bare SÅ god på dette - og jeg blir superinspirert!!

Fint - alt sammen!!

Marte:o)

Hem och Lycka sa...

Åå så fint! Kram Mia

et kjært hjem sa...

Så lekkert og innbydende bord, herlig inspirasjon!

Hanne Mette sa...

Så utrolig fint du har stelt i stand! Virkelig stilig og gjennomført og helt min smak. Kan tenke meg bursdagsbarnet var fornøyd.
Gleder meg til barneselskap nummer to. ;)
Klem fra Hanne Mette