fredag 28. oktober 2011

Hemmafru

Mikke-pute fra H&M

God morgen!

Da var det jammen fredag igjen! Og det er fridag for meg!
 Jeg jobber 90% og har fri annenhver fredag - og den fridagen verdsettes høyt!
I dag skal det ryddes og vaskes til helgen (må bare drikke litt kaffe og lese litt på nettet først). 
Rørleggeren kommer også. Han skal koble vann på kjøleskapet, så nå blir det snart isbiter! Vi skal også få ny varmtvannstank, det blir bra. Med 5 i familien må det en god varmtvannstank til!

Ellers tenkte jeg at jeg skulle overraske ungene med nystekte chocolate chip cookies
når de kommer hjem fra skolen....jada skikkelig hemmafru i dag!

Ha en strålende fredag!

ps: I innlegget under kan du være med på trekning av en kaffemaskin fra Nespresso
Jeg trekker vinneren i løpet av morgendagen!

Husk at du må skrive navnet ditt om du legger igjen kommentar under Anonym!


5 kommentarer:

Unknown sa...

Høres ut som en finfin dag ;-)
Så nydelige bilder fra barne selskapet under!
NYT fridagen :-)

Klem Ellen

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kos deg masse i dag. :)

Jeg jobber 100% med lørdags- og noe kveldsjobbing, så jeg har fri annenhver mandag og der er nyyyydelig! :D

Lynetmor sa...

Innom for å ønske deg en fin dag :-)

Anonym sa...

jeg og har fri i dag - lenge siden sist naa og jeg har gaatt litt dypere i dag - kastet en pose pa rommet til vesla og ryddet vekk for smaa klaer - planen var at jeg skulle bli ferdig oppe saa jeg kan ta og begynne nede i kjelleren ogsaa - MEN da kan jeg ikke sitte her...
GOD HELG!!

Anonym sa...

Ops - jeg skrev under med bare fornavnet mitt, Berit, men du skal selvsagt få e-postadressen også dersom jeg vinner.
Ellers må jeg si at fridager er noe så skjeldent at de må utnyttes fullt ut, slik du har gjort i dag! Deilig å være skikkelig husmor iblandt.
Klem Berit