lørdag 29. oktober 2011

Vi har trukket en vinner av kaffemaskinen!



Med god hjelp fra mine døtre har vi nå skrevet over 100 lapper,  brettet lapper og gjennomført en trekning!

Vinneren er som dere ser Meg!!!

Hun la igjen følgende koselige kommentar:

Jeg vil vinne!!!
                                                         Har såå lyst på en Nespresso, men får aldri råd til den...
Nespresso har selfølgelig 16 smaker å velge blant.Krysser fingre og tær her...

 Meg, du må du sende meg navn og e-postadresse, slik at vi kommer i kontakt med deg!!

Tusen takk for alle 101 som deltok! Veldig kjekt at så mange ble med. Skulle ønske at jeg hadde 100 maskiner å lodde ut - da skulle dere alle fått en hjem i posten!

Ha en fin fin lørdag!



3 kommentarer:

Mie Mari sa...

Heldiggrisen Meg! Litt misunnelig nå :p Du får nyte kaffen din.

mali-mo sa...

Svinger innom for å ønskedeg en flott søndag!

takhøyde sa...

En herlig og høytidelig trekning!!
Gratulerer til vinneren!!!