søndag 16. oktober 2011

BAKEHELG!


Eplekake, gulrotkake, 80 muffins, chocolate chip cookies 
og sjokoladekake har jeg produsert i løpet av de siste dagene...
 - og alt er havnet i fryseren...

Hvorfor?
(det er ikke gleden av å ha fått kjøkken som har tatt helt overhånd...)

Neste helg satser vi på på å gjennomføre hele 3 bursdagsselskaper!

Vår eldste var 9 år 28 september, og vår mellomste er 7 år 24 oktober. 
Eldstemann har vi ennå ikke feiret med ordentlig selskap - 
så til helgen blir det felles familieselskap for begge jentene og hver sitt barneselskap!
Så da er det litt greit å ikke stå kvelden før med all bakingen (som jeg vanligvis gjør)



ps: tenkte å prøve meg på å lage Cake pops...
er det noen som vet hvor man får kjøpt lollipop pinner i Bergen?
(tror ikke jeg rekker å få, hvis jeg bestiller på nett)

Takk for at du stakk innom...

11 kommentarer:

Jannicke sa...

:o) flinke du!!

Kanskje Panduro hobby på Xhib kan ha slike pinner??

Klem J.

Jeanette sa...

Hobbybutikken på Vestkanten har slike pinner :)

sa...

Oi, så flink du har vært å bake! Høres litt stress ut med 3 feiringer på en helg, Lykke til! :) Håper du finner pinnene dine :)

Sissel sa...

Skal si at du har vært produktiv!

Fikk vann i munnen av de bildene, bare så synd at det går i lavkarbo her i huset..

Lykke til med feiringen neste helg!
PS! Godt med alt som er gjort!

Ha en fin kveld!

KROnPRINSESSENE sa...

Så godt dette så ut da...
her i huset er det mannen som tar seg av baking, en sjelden gang!
3 bursdager er jo slettes ikke å spøke med ;)
Lykke til.
Klem fra en bursdagsliker!

ELLEMELL sa...

herlighet så mye du ahr produsert i helgen da!
jaja, greit og slippe gjøre det dagen før, som alle oss andr gjør!

ispinner kan du feks få kjøpt på bergen lek og fritid! på melkeplassen! Eller på panduro på xhibition!

klem ellemell

Malin - mine gleder - sa...

3 bursdager ja - litt å styre med da!!

Jeg trur du kan få kjøpt det på fleste hobbybutikker. Og har du sjekka europris, biltema og slikt? De har jo mye hobbysaker, kanskje de har til en litt billigere penge?

Hanne Mette sa...

Oj, skal si du har ståt på. Greit å være ute i litt god tid ja. Spennende med 3 feiringer.
Ang cakepops så kan du bruke vanlige sugerør også.
Lykke til.
Klem fra hanne Mette

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Du verden det så godt ut, jeg som er så gotter/kakesulten her jeg sitter!!

Kos deg med selskap c",)

Klem Anna

Mrs S sa...

Når blir jeg så heldig å få se hele det nye kjøkkenet ditt!?! Gleder meg som et barn;-D Her har det vært, og fortsatt er, full rulle, så blir en naturlig liten pause fra bloggingen, men kommer da sterkere tilbake igjen!

Ønsker deg all lykke med bursdagsfeiringene, og gleder meg til å se bilder fra det hele <3 (hvem er vel bedre på å stelle i stand til barneselskap en du).

Ha en nydelig kveld<3

Stor klem

Fru Fly * Heidi sa...

Så fiiint det har blitt hos dere nå! Kan tro det er deilig å få ting på plass - omsider. Og nå er jeg litt misunnelig på flinke deg! Vi skal ha dåp i helgen og jeg har myyye å gjøre og bake frem til det!:) Jeg var på Traktøren på Lagunen i dag og så pinner til Cakepops!:) Lykke til i helgen! Klem