mandag 24. oktober 2011

Barneselskap nr 2






1 time hadde vi mellom barneselskapene i går, 
så da var det bare å hive fat og glass i oppvaskmaskinen, og sette igang med "sceneskiftet".

Som dere ser var det hakket mer rosa-faktor i selskapet for de mindre jentene. 
Duken er rosa lin, løpemeter, fra IKEA. Sugerørene og godteposene er fra Etsy. 
Pynten på muffinsene, i Peter Rabbit-tema, ble med min mor hjem fra USA i sommer.
Serviettene fant jeg her hjemme i serviett-samlingen 
( kjøper alltid fine servietter når jeg kommer over dem)

Til og med ballongene ble byttet ut så de matchet resten av oppdekningen.
Noen vil kanskje synes dette er å dra det hele litt langt, og riste på hodet (les: min mann),
men hva kan jeg si...
vi får alle ut kreativiten på forskjellig måte....
og jeg på blant annet denne måten!


Begge jentene var veldig fornøyde og lykkelige over de fine feiringene - 
og det gjør ALT arbeidet verdt det!

17 kommentarer:

Jannicke sa...

tar av meg hatten nok en gang!!! utrolig gjennomført :o)

Og KLART ballonger må skiftes (alle skjønner vel det, hehe??)

Klem J.

Sommerjenten sa...

Hjelpes dette var lekkert! For et nydelig og flott bord med massevis av fine detaljer!!! Tusen takk for inspirasjon!

Tar også av meg hatten som over her :)

Klem Lene

Katrine sa...

To bursdagsselskap på en dag står det respekt av. I tillegg er det gjennomført og flott gjort i stand. Jeg er imonert og inspirert. Du er jammen en superwoman!

Ha en god mandagskveld. :))

Mie Mari sa...

Wow. For en fin oppdekking! Jeg synes det flott at du dekket litt forskjellig til de to jentene dine. Det er jo kjekt å få bestemme litt selv, selv om man har bursdag nesten samtidig :)

meaningmoon sa...

Sååå flink du er å lage det så fint for barna! Du inspirerer meg mye!!! Vi hadde samme greia på lørdag med 1 time mellom slagene...hehe hektisk ja, men veldig gøy!!!
Håper du får en rolig uke da ;)
Klem!

meaningmoon sa...

Kan jeg forresten spørre om hva slags frosting du bruker på cup cakene dine? Ser sååå flott ut!

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Hvor ser det bare hyggeligt ud.
De prikket poser måtte jeg også eje, sidst jeg handlede hos Etsy.


Knus Susi

Anne Grete sa...

Wow, jeg har ikke sett makan!! Mektig imponert.. Er jo travelt i seg selv å stelle til bursdag, men 2 på samme dag? og i tillegg familiebursdag? You rock!!

Anne Grete sa...

Wow, jeg har ikke sett makan!! Mektig imponert.. Er jo travelt i seg selv å stelle til bursdag, men 2 på samme dag? og i tillegg familiebursdag? You rock!!

MissMette sa...

Så fantastisk herlig ღ
Kom over bloggen din og
måtte bare legge igjen
et lite spor :) La meg
til på facebook siden
din slik at jeg får med
meg nye innlegg...
Fantastisk inspirerende
blogg, og herlig bilder
Ha en fin kveld videre,
klem fra Mette

Anonym sa...

aaaa kjempe fint!!!

Made in heaven sa...

Fantastiske barneselskap!!! Skal si du er flink:))

deasogmia sa...

så utrolig flink du er! tenk å ha 2 sååå nydelig dekkede bord i løpet av 1 dag...

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

Wow ! Så flink du er med borddekking !! Har sett på bildene fra selskapa dere her hatt,..nydelige bord alle sammen :)

Ønsker deg en god dag !
Klem Birgit

Hanne Mette sa...

Knallfint! Heldig liten jente. :) Og klart ballongene må matche. Full forståelse fra meg på dette området ja. ;)
Klem fra Hanne Mette

Fru Fly * Heidi sa...

Eeeelsker disse bursdagsbesøkene dine! Vi har sikkert spist like mye kaker i det siste, her var det resteselskap i går også, men NÅ er det stopp! Ha en fin onsdagskveld:) Klem

Veronika sa...

Så flott og så gjennomført!! Beundringsverdig:)