søndag 30. oktober 2011

Mot mørketid med nye lamper



Da er klokken stilt tilbake og plutselig blir det mørkt kl 16, 
før vi i det hele tatt er kommet hjem fra jobb.

For at jentene skal ha lys nok til lekselesingen, 
måtte jeg intensivere jakten på lamper over spisebordet.

I en någet impulsiv handling havnet disse to lampene i bilen etter en tur på Bohus.
Jeg vet ikke helt hva jeg synes om mitt eget valg,
men de er hvertfall kommet opp - og det ble lys!



Tankene om hvilke lamper som hadde passet best har hoppet
 fra industriell stil til Tine K sine plissé lamper.

Over kjøkkenhalvøyen henger to lamper i den industrielle stilen, 
så utfordringen er å finne noe som matcher dem...

Vi får se hva det blir til etterhvert - men akkurat nå blir disse to hengende!

Hvis du har noen gode ideer til hvilke lamper som hadde vært perfekte så lytter jeg gjerne!

10 kommentarer:

Sommerjenten sa...

Så lekkert bilde!!! Nydelige lamper! Ser du har akkurat slike vinduer jeg har lyst på når vi en gang skal bygge :)

Fortsatt fin søndag!

Klem Lene

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Eg syns dei der såg ut til å passe veldig fint inn eg☺
Men sjølsagt lettare for deg å sjå som er i rommet kvar dag☺
Eg DIGGA dei store skjermane til TineK☺

Klem M♥

Anonym sa...

Sååå fint dere har fått det! nydelige lamper:) klem fra Hege K.

Hanne Mette sa...

Synes de passet veldig fint over bordet jeg. Fine lamper. :)
Tidlig mørkt ja, det kan du si. Ikke akkuat den beste årstiden for blogging. Håpløst å få tatt bilder når det er mørkt når man drar på jobb og mørkt når man kommer hjem.
Klem fra Hanne Mette

Anonym sa...

TineK sine hadde jo absolutt passet til de industrielle syns naa jeg - det bloete mot det harde liksom - om man har lyst til aa ta seg raad til det er en helt annen ting;-)
JEG syns naa det ble fint jeg da - og dere har kommet mye mye lenger enn hva jeg hadde etter saa kort tid i nytt hus!!

Unknown sa...

Jeg syns de du har valgt var fine. Her har jeg valgt den billigste varianten til Ikea som skal få henge til jeg finner den PERFEKTE lampa. Finnes den egentlig?? ;)

Ha en fin uke:)

lillpastill sa...

ME LIKE!
Synes det ble kjempefint jeg.. Og lampen, helt super! (jeg har samme tror jeg *ler*)

Ønsker deg en super duper ukestart
klemmer fra meg til deg

Jannicke sa...

..knallfint!! disse kan godt la henge, for dette var lekkert :o)

Klem J.

mali-mo sa...

Syns det ble fint med disse jeg!

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Så flott kjøkken du har, se veldig stort ut!
Jeg ville valt Tinek sine lamper eller indusrti stil.
Bildet ditt gjorde at jeg bestemte meg for lampeskjerm...kanskje! Tror jeg vil ha en hvit en. Har nå innlegg på bloggen min om akkurat kjøkkenlampe...fra TineK!

klem Anna