mandag 29. august 2011

Valgt kjøkkenarmatur!

Armaturet er fra Hans Grohe og heter AXOR Montreux


Mens jeg venter og lengter etter at kjøkkenet skal bli ferdig, kan jeg vise noen av detaljene vi har bestemt oss for. Armaturet fra Hans Grohe er bestilt (vvskupp.no) og snart på vei. Er utrolig fornøyd med valget - tror det vil være med å skape den rette stemningen på kjøkkenet!  


★★


Jeg prøvde å søke litt på nettet for å se om jeg fant tilsvarende løsinger som vi har bestemt oss for, slik at dere kan se hvordan jeg tenker det skal bli. Da kom jeg på at jeg tidligere hadde vært innom den amerikanske bloggen; Colour Me Happy
- og ja det kan jo se ut som jeg har tatt med meg litt inspirasjon herfra. 



Her ser dere nemlig ett lignende armatur, og vasken er så og si tilsvarende den vi har bestilt. Det blir ikke benkeplate av stein på oss (i denne omgang), men vasken vår vil også ligge under benkepaten slik som på bildet.


Bildene er tatt av Maria Killam, med bloggen; Colour Me Happy

★★


Som dere kanskje skjønner så blir det ett New England inspirert kjøkken på oss! 


ps: Har bestilt noen utrolig fine lamper som skal henge over kjøkken halvøyen. 
Skal muligens hente de denne uken!
Jippi!


★★



4 kommentarer:

Livy sa...

Heisann!
Så utrolig stilig!! Kan godt skjønne at du gleder deg!!! Jeg er også veldig glad i new england stilen - synes det er lekkert!

Ønsker deg en fin tirsdag! Klem fra Livy

meaningmoon sa...

Ååå så spennende det blir å se resultatet, tenker det blir mega flott med din gode smak!!!
Takk for flott inspirasjon, skal nemlig til med kjøkken her og om tid og stunder:))

Klem!

Anonym sa...

Fint armatur!
Skal si dere pusser opp, hele kjøkkenet blir jo nytt!
Vi holder også på å pusse opp kjøkkenet, men har ikke revet vegger og skal ikke sette inn nye vinduer....men nytt tak er lagt, og helt ny innredning skal begynne å settes inn i dag, i skrivende stund har de ikke kommet enda....blir utålmodig!
Blir veldig spennende å se kjøkkenet deres ferdig :-) -og ta en titt innom bloggen min neste uke og se hva slags kjøkken vi får :-)

Klem Kristine

Anonym sa...

Hei igjen!

Vi har et lokalt firma som lager kjøkkenet vårt!
Jeg er inspirert av Kvänum og Tibrokök sine kjøkken, og vårt kjøkken er laget med dører og skuffer "innebygd i skroget".

De fortsetter vel med montering i morgen, håper de kommer langt da! Må også snakke mere med elektrikeren.

Men planen er å ha barnebursdag til lørdag, så jeg håper sannelig de blir ferdige!!