fredag 26. august 2011

Hund i hus I A dog in the house



Vi har fått oss hund i huset! 

Ja, ikke en sånn ordentlig en, men en sånn som er så grei å holde dørene åpne for oss. 
Nå har mannen satt inn dørene ganske så beint, så det det er vel egentlig ikke så tung jobb den lille karen gjør, men søt og dekorativ er han nå uansett!

Hvis du vil ha en sånn liten hjelper - så finnes han på Skeidar - til en helt ok pris!
-----------
Ellers vil jeg bare si: T.G.I.F!
Hverdagen kom kastet på oss denne uken, med skolestart på ny skole, datter som synes det var på høy tid å slutte på SFO, med tilhørende spenning på at det gikk fint for henne å gå hjem å være, lekser, bøker som skulle ha bokbind og 5 bursdagsinvitasjoner.
Puh...nå har jeg mest lyst å legge meg på lading til mandag! 


GOD HELG!
-----------

We have got us a dog in the house...well not a real one, 
but one of those who happily keep our doors open.

7 kommentarer:

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

Så koselig liten hund da :)

Godt med helg etter denne uken ja ;)
Ønsker deg en god og avslappende oppladnings-helg :)(Her skal den nytes, for vi har avløyser)
Klem Birgit

Mrs S sa...

God helg!! Stor klem <3

Mrs S sa...

Var vist bare slutten av det jeg skrev som kom med, hehe;)... Ja nå er jeg endelig tilbake! På tide... Tok sin tid å få internett fra Canal Digital for å si det mildt! Bestilte den 8. juli, og ja, du vet jo hvor lenge jeg har vært uten...

Nydelig gulv jeg skimter under den søte hunden!! Hva slags gulv har dere lagt? Her er det planlegging så det suser etter, og vi gleder oss sånn til å sette i gang!!! I mellomtiden storkoser jeg meg med bilder fra ditt nye nydelige hjem <3

Så må du få ladet godt opp i helgen, og kose deg masse <3

Stor klem:))

Anonym sa...

ble nesten litt lettet jeg da jeg så det ikke var en ordentlig hund dere har fått dere - vesla her ønsker seg sånn VELDIG en ordentlig hund, selv om den store kose hunden fra Ikea trøster litt - så jeg får så dårlig samvittighet da mange får seg hund..Fin dør holder var det!!!

Malin - mine gleder - sa...

For en nydlig dørstopper!! Den var utrolig vakker :D

Slapp av, og sug inn energi. Kos deg masse videre i helgen..

Stor klem fra Malin

Ingvild sa...

Den var flott. Vi trenger noen dørstoppere så takk for tipset.

Klem,I

Vivian sa...

så kjekk dørstpper!
Takk for tipa.

Ønsker deg ei herlig uke! Klem Vivian