mandag 24. januar 2011

Nye skinn og nytt objektiv


 Så var vi igang med ny uke igjen. Det er merkbart hvor fort ukene går nå som jobb, skole, barnehage og aktiviteter er i gang igjen. Helgen har vært grå og trist her på vestlandet og da lysner tilværelsen opp med litt fornyelse i heimen. Living har 40% på skinn for tiden, og siden jeg har tenkt på at et par skinn sikkert hadde vært fint i de lave Budalsstolene - så måtte jeg bare benytte meg av salget!

Synes det ble fint jeg....



I forrige uke overrasket mannen i huset meg med ett nytt objektiv! Det er ett 50 mm objektiv som passer bra til blant annet portrettfoto. Jeg gledet meg sånn til helgen for å kunne ta bilder i dagslys... Det ble ikke så lyst som jeg håpet, med regnskyer og tåke, men til tross for lysforholdene fikk jeg testet ut objektivet litt - med den lille fotomodellen min. Første gang jeg bruker noe annett enn standard utstyret - Kjempegøy!!



Ikke se på bekledningen - han er nemlig stylet litt ekstra av søstrene sine...

...Tidligere på dagen fant jeg han med sykkelhjelm og svømmebriller på. Han måtte visstnok ha ekstra beskyttelse siden han var en som falt hele tiden (i leken, i følge storesøstrene)

God ny uke til alle som er innom!!

11 kommentarer:

meaningmoon sa...

Flotte bilder, det gjør seg med gode objektiv tydeligvis, grattis!!!
Stolene ble kjempefine med skinn♥
Ha en fin kveld!
Klem!

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Så flotte vilder...å skinn!!

Ønsker meg også nytt objektiv...så en dag, kanskje når feriepengene ruller inn!!

Klem Anna

Mrs S sa...

Fantastiske bilder!!! Nydelige motiv også da;) Gutten din er så søt! <3

Stor klem

Anonym sa...

Hei, såå søt gutt! veldig flotte bilder ja, grattis med nytt utstyr, gleder meg til å høre om det. Stolene ble veldig fine ja;) klem fra Hege K.

KROnPRINSESSENE sa...

Heldig du var da...
Jeg er glad jeg har fått meg nytt kamera iallefall :) Kanskje jeg også får lyst på objektiv etterhvert?
Fine bilder du har tatt allerede jo.
Herlig gutt også ;)
Klem

Fru Fly * Heidi sa...

Nydelige bilder av en SKJØNN gutt! Og slitan med nytt objektiv, det er mitt desiderte yndlingsobjektiv!:) Ha en fin uke. Klem Heidi

Vibeke / Mammas Hus sa...

La merke til POMPdeLUX-genseren jeg. ;) FIN! ;)

Flotte skinn og stoler - gratulerer med nytt objektiv!

Det kan hende det bare er øynene mine, men jeg synes teksten din er veldig lys, er vondt å lese. :(

Har likevel (!) en award til deg hos meg. ;)

Ha en flott uke!!!

Unknown sa...

Så fint med skinn i stolene. Og gratulerer med nytt objektiv! Et sånt ønsker jeg meg også. Fine bilder! :) Ha en god uke!

Unknown sa...

Gratulerer med nytt objektiv! Morsommere å ta bilder når man kan bytte på litt;))

Lekkert med skinn i stolene!

Ha en fin kveld! Klem.

mi-rachel sa...

så fine bilder av minstemann.
må smile av av jentene som kler han ut:)
han må nok gjennom en del slikt med to storesøstre.

Smineset sa...

Åååå han er så skjønn! Gleder meg masse til vi får se han og prinsessene (dere.. & katten) om tre uker...

I morgen bærer det avgårde til USA på en liten lynvisitt... Spent!

Klem