søndag 9. januar 2011

Landsted i vinterskrud






 Vi har vært på landet i helgen. Min søster er på besøk (studerer i en annen by) noen dager og da er det  alltid hyggelig å samles på ett sted alle kan være!

Snøen lavet ned når vi kom ut på fredag og det var rent idyllisk og julestemningen som er jaget vekk, kom n e s t e n tilbake.

Vi har bare kost oss og slappet av. Laget og spist god mat. Lest blader. Vært ute i snøen.  
Ingen mac, ingen internett.  En deilig helg.

Når vi dro var det øs pøs - ruskeværet er definitivt tilbake!!

Ønsker alle en fin uke!

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer og for alle nye følgere. Det gleder veldig!

ps: Bloggen er også på Facebook
Trykk her og trykk liker dersom du ønsker oppdatering ved nye innlegg.

17 kommentarer:

mi-rachel sa...

så herlig vinterstemning!
veldig fine puter.

Jannicke sa...

..hørtes ut som en perfekt helg! Flotte bilder!
Klem J.

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Så herlig å umgås med søster...!!
å så koselige vinterbilder!

Mrs S sa...

Nydelige bilder av det utrolig flotte landstedet deres <3 Drømmer om et fristed maken til dette!!

Go'klem fra meg:)

Silje sa...

Så flotte bilder.
Det så ut som et herlig sted.
:)

Lappeline ♥ sa...

En dwilig helg ...og flotte bilder
Ha en fin kveld

Lilljekonvall sa...

Du har slik en delikat og vakker blogg:) den gir meg masse glede og flotte ting å se på, tusen takk <3

Beste hilsen fra
Lilljekonvall
(http://fingernijordaogbladetframunnen.blogspot.com/ )

Eg ... sa...

ja, den snøen er ikkje mykje igjen av no, trur eg... Her er det iallefall regn. Vegane er speilglatte og eg er glad for at eg slippe å levere i barnehagen i morra og kan holde meg inne til langt på dag ;-)

Ha ei fin veke.

Livy sa...

Ååååå så herlig!! Slike helger trengs innimellom!

Ønsker deg en fin start på uka! Klem fra Livy

Fru Fly * Heidi sa...

Dette landstedet er bare helt utrolig nydelig! Kjempekoselig å samles familien til hyttekos, også den vinterstemningen med 'storm' som pisker på rutene da, sånn blir det innekos av! Ha en fiiin uke! Klem

Hem och Lycka sa...

Vackra vinter, så snyggt!

kram Mia

Gollass sa...

Heisan, måtte bare kommentere bildet av bloggeren i bilen, virkelig kult!
Klem Elin

KRUSEDULL sa...

Så utrolig vakre bilder!!!

Melissah sa...

I just discovered you blog & loved it. I'm an interior designer from Melbourne, Australia & I found it very inspiring. Blogging is all new to me but I have just set up my own blog
scrapbook-melissah.blogspot.com
You may like to check it out because I had so much fun doing it. It's got a bit of everything fashion, interiors, food, travel spots - hopefully you will find something in there that you like.
Thanks for providing me with such great entertainment!
Cheers
Melissah

Malin - mine gleder - sa...

Så koslige vinterbilder :D Det er når man ser slike bilder at jeg får sansen for vinteren <3

Ingvild sa...

Fantastiske bilder fra en nydelig hytte...
Så bra dere har kost dere i helgen!
Klem,I

meaningmoon sa...

Såå koselig♥ likte de brune putne i dne hvite sofaen, skikkelig lun og god stemning.
Jeg prøvde ut et nytt tedigerings program der en kan gjøre mye "rart" det heter Picnik og ligger i Picasa:)) Om en betaler litt kan en redigere de merkeligste tin, jeg prøvde hvordan jeg ble med bå øyne feks...hehe ganske morsomt!

Ha en fin dag!
Klem!