torsdag 13. januar 2011

Barnerom - sannheten


Da var det jammen torsdag igjen, selv om ukene går fort unna, er helgen alltid like velkommen!!!
Jobb, barnehage, skole - alt går i ett. 
Neste uke begynner aktivitetene igjen også, så da baller det enda mer på seg.

Må si at jeg seiøst begynner å glede meg til litt mer vårlig vær og tørr asfalt...
Her på vestlandet snør, regner og fryser det til annenhverdag - så føret er deretter.

Bildet i dag er en liten motreaksjon til det striglete barnerommet jeg viste i forrige innlegg.... sannheten er jo at det bor barn på disse rommene - barn som slettes ikke liker å rydde!

Ha en strålende torsdag - og takk for at du stakk innom!

21 kommentarer:

Sissel sa...

Det er sånn barnerommene skal se ut..Jeg liker bedre rom som ser bebodd ut og ikke som et utstillingshjem. Selvfølgelig er det greit å holde de ryddig osv, men jeg synes at de må få sette sitt preg på rommet de også.

Jeg har selv en datter på 10 år, som har sine egne meninger om hvordan rommet skal se ut. Selvfølgelig har jeg tatt en del avgjørelser og valg, men det meste får hun bestemme selv. Rommet er nå pyntet med plakter fra Topp, noe som jeg ikke er så happy for. Men jeg har jo selv vært ung og rommet mitt var dekket med plakater av A-ha. Så jeg har ikke så mye jeg skulle ha sagt.

Ha en fin kveld!

PS! Kjempefine bokhyller! Har akkurat sendt mannen på Ikea for å kjøpe noe lignende!

Fru Fly * Heidi sa...

Koselig bilde!:) Ja, sånn ser barnerom ut også. Det går an å ha det fint, koselig - OG beboelig for barn samtidig synes jeg!:) Klem

Hanne Mette sa...

Hi hi, ja sånn er det også innimellom. :)
Fint rom uansett.

Anonym sa...

kjepe fint er det uansett, rotet, møblene, fargene - absolutt alt!

Mitt lille hjem sa...

Kjempe fint barnerom du viser :)

Klem Christine

Anonym sa...

Kult bilde :)
Hvor har du kjøpt bokhyllene og kurvene?
God helg!
Hilsen M uten blogg

Line sa...

fantastisk bilde!! & akkurat sånn er det på gutterommene hos oss også før vi har hatt opprydning på kvelden!! ha en topp kveld!! Klem L

Sommerlyst sa...

Hei Anonym!

Bokyllene og kurvene er fra IKEA. Tror det er fra den serien son heter Bonde.

;)

ralfefarfars paradis sa...

Drømmen er jo et striglet hjem- men det er nok en utopi- men det er i alle fall deilig med bilder der man ser at det har vært ryddig- en gang;) Ja- hvem liker vel å rydde- men noen ganger kan det være ren terapi;) Ønsker deg ei riktig god helg- litt på forskudd;)

Unknown sa...

Hehe, ja sånn ser det ut her også! Til stor frustrasjon til tider, men livet er ikke ryddig, så en må bare godta det. Syns det så veldig koselig ut hos dere jeg! En sånn hylle hadde vært perfekt på Idas barnerom, så takk for inspirasjonen. Klem!

Tre Kusiner sa...

For eit treffande bilde. Akkurat slik det skal vere. *tihi*

Ser uansett koslig ut på jenterommet:)

Klem F

Vibeke / Mammas Hus sa...

Det er jo sånn de er, disse rommene! :D Herlig bilde ♥


God helg!!

Hildemor sa...

Hei,så fint å finne veien hit. Fint å se at det ikke bare er hos oss det er sånn på barnerommene:-).
Kjempefin blogg, jeg legger meg til som følger:-)
Klem Hilde

mi-rachel sa...

ja..endelig kom sannheten frem...og glansbildet rakner...he he.. ;)

Jannicke sa...

..hehehe... jaja - slik skal det være!! jeg syntes det var like koselig slik!
God helg!
Klem J.

Mrs S sa...

Var da slettes ikke ille det der! Ser ut som et rom som barn koser seg i <3

Håper været blir mer stabilt hos dere, og at våren kommer tidlig i år:))

God fredag!

Stor klem <3

liebelein sa...

I so love your blog...your pics show us such a lovely home...everything is done with so much love...

Hope u had a great start into 2011?

lovely regards Kristin

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Så morsomt å se. Det er slik hyllene på barnerommene ser ut her hjemme også, og gjerne ennå værre til tider;).

Flott barnerom har dere nå uansett rot eller ikke...

Klarer rett og slett ikke se meg mett på bildene fra hytta deres jeg da. De er SÅ lekre, spesielt bildet med treet..... Vakkert!!!

Klem fra Marilinn

Ramme Alvor sa...

herleg rom :)
Klem!

Silje sa...

He he, akkurat sånn det er her også - vanligvis er rommet fullt kaos. :)

Supersnuppa sa...

Haha, sånn ser det egentlig ut hos oss også! Frøkna liker slettes ikke å rydde og synes det er urettferdig at HUN må rydde på rommet sitt. Kan vi ikke samarbeide om det, liksom?

Huff, jeg tror jeg har gjort en dårlig jobb der. Jeg liker best å rydde selv, for da kommer alt på riktig plass. Men jeg ser konsekvensene av det nå...

Ha en flott ny uke!