lørdag 1. januar 2011

Hello 2011!!



 Da er første dagen i det nye året snart omme! Jeg må si at det føles herlig forfriskende å vite at det ligger ett helt nytt og uberørt år foran oss. Ett år som vi kan forme akkurat slik vi vil.

Nyttårsforsetter er det mange av, jada jeg lar meg "lure" igjen...
Så dagen idag har vi blant annet benyttet til å gå på tur. Vi trasket oss opp på utkikksposten på Fanafjellet i sur og kald vind - veldig forfriskende etter å ha tilbragt julen stort sett inne (og rundt matfatet)

Håper alle hadde en fin nyttårsfeiring, vi var hos naboen. 
Nydelig mat og drikke og koselig selskap. 
Til og med minstemann på 2, holdt ut to the bitter end...

En suksess med andre ord!
La oss håpe det samme for 2011!

9 kommentarer:

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Godt Nytt År til deg også!!
Flotte bilder du har der, å den hua...sånn kunne jeg tenkt meg ;o)=

My home is my Castle sa...

Nydelige bilder..

Ønsker deg et Godt Nytt År !
Klem,kari

Fru Fly * Heidi sa...

Fiiine bilder! Det er surt ute nå, men her skal også nyttårsforsettene snart på plass. Ut på tur aldri sur...:) Ser forresten at dere bor ikke så langt fra oss, vi bor på Nesttun. Godt nyttår til deg og din skjønne familie! Jeg ser frem til å følge deg videre i året som kommer! Klem fra Heidi

Forever Love sa...

Godt nyttår til deg og dine!
Gleder meg til å følge deg videre i 2011!
Flotte bilder av deg!

God klem fra Tonje

silje-sin sa...

Godt nytt år:) Så fine bilder! Jeg blir like glad hver gang det er nytt blogginnlegg fra deg:) Ha en fortsatt fin helg! klem fra silje.

Unknown sa...

Godt nyttår!!! Gleder meg til å følge deg videre i 2011. :) Klem!

Laura sa...

Hi there, it looks so terribly cold where you are! thankyou for your lovely photos from 2010!
Best wishes for 2011!
Laura c xx

STYLIZIMO sa...

Nydelige bilder! Må si det er spennende med et nytt år og nye muligheter. Nyttårsfortsettene er ikke helt på plass ennå, men de kommer vel :)
Godt nytt år til deg! Gleder meg til å følge deg videre.
klem Nina

Stjärnor & Champagne sa...

GOD FORTSÄTTNING vännen:) Vilken härlig krönika du har gjort i förra inlägget och vilken snygging du är i det senaste. Vi får hoppas på ett bra år/ Stor kram Anne