søndag 2. januar 2011

Back to life, back to reality...



 Husker dere sangen...?

Da nærmer juleferien seg ubønnhørlig slutt. Det har vært noen etterlengtede og herlige fridager, men nå skal det faktisk bli litt deilig å begynne på jobb igjen! Ungene er nok også klare for hverdagen etter å ha hatt mange sløve og rolige dager her hjemme.

Julen pakket jeg ned her om dagen, og siden vi begynner pyntingen i starten av desember, er det sannelig en befriende følelse å få huset tømt for "tant og fjas". 

Gikk til innkjøp av gode oppbevaringskasser i romjulen og har fått pakket alt sirlig ned. Noe er kastet og noe nytt fra salget er kommet med. Kjøper alltid litt julepynt på romjulsalget - så har jeg noe å glede meg til neste gang det skal pyntes!

 Til og med juleneket virker litt lei julen....

Håper alle får en fin start på det nye tiåret - nå som hverdagen innhenter oss!

20 kommentarer:

Unknown sa...

Her har også julen fått ben å gå på idag;) Jammen er det godt å få den ut før hverdagen begynner igjen;)

Ha en flott kveld;)

LYKKEBO sa...

HEi du:)

Riktig godt nyttår:) Back to reality ja.... men må innrømme det skal bli litt godt å. (i morgen begynner nyttårsforsettene mine, kunne jo ikke begynne en lørdag! Mandag er den riktige dagen-hehe)! mange flott innlegg under her jeg ikke har fått kommentert, ser ut som dere har hatt en super jul:)
Gleder meg til å følge deg i det nye bloggåret-stor fan av bloggen din!
(kanskje vi kan få til et bloggtreff i Bergen i år?;)

God ny uke:)
Klemmer

Trude sa...

Liker så godt bildene dine. En blogg jeg følger med på, men er så utrolig dårlig på å legge igjen kommentar.. Godt nyttår til deg herfra.

Sissel sa...

Her er også julen pakket bort for denne gangen, men kan ikke skryte på meg at det er pakket sirlig ned i flotte kasser.. Må notere følgende bak øret, kjøpe kasser til julepynten. For det var egentlig en veldig god ide!!

Jeg kjøper også litt ny julepynt på salg, og det er selvfølgelig glemt når neste jul kommer. Så da blir det en gledelig overraskelse!

Ha en fin start på det nye året!

Unknown sa...

Beautiful pictures. Simple but gorgious!
All the best or the New Year!

FrauSchmitt

Hanne Mette sa...

Godt nytt år til deg også. Jeg er faktisk litt enig. Det blir greit å komme i gang igjen.
Jeg har forresten samme plastkassene til julepynt. Veldig kjekke.

Eg ... sa...

Godt nytt år til deg.
Håpar du har kosa deg med ditt og dine i jula...

Kom i hus seint i går natt etter lang ferie, så julepynten er vi ikkje heilt lei av endå - så den får nok stå noken dagar til.

Men det er noke med å komme igang. Er skikkelig på lavgir i jula...

Anonym sa...

GODT NYTT ÅR TIL DEG OG DINE!!!

Jannicke sa...

ja, nå er julen pakket og ryddet vekk her også. Blir alltid litt tomt etterpå.. så i morgen e det tur til Phils for å fylle på med noe friskt :o)
Riktig godt nytt år til deg!
Klem J.

Jannicke sa...

Ps : kjempefine bilder av deg under her!

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Ja, men visst! jeg skulle jo ikke ta ned julen førrns om en uke...men så nevnte mannen at "kaaanskje vi skulle..." å da var det gjort! Ned i pappesker inhentet på jobb for alt av juleting. Duker vasket og hengt på tørk. Siste kaken spises NÅ, og siste rest ev dadler ligger i søppla!
Go tur på jobb!

ELLEMELL sa...

Deilig å pakke bort julen også- kan man kjøpe seg noe nytt siden det blir så tomt plutselig! :)

ha en fin start på uka imorgen- skal ikke bli lett å stå tidlig opp!

klem ellemell

Vibeke / Mammas Hus sa...

Vi har pakket bort i dag, vi også. Nå var jeg lei rødt. For meg er det heller ikke jul lenger når vi er i et nytt åt.
Det var godt å komme tilbake til normalen.

Og nyttårsforsett; Legge seg FØR midnatt... Må kjappe meg jeg da. ;P

Håper dere får en fin uke!

Vibeke :)

Unknown sa...

Så koselig at du følge meg, det setter jeg veldig pris på;))

klem.

Dronning Maud sa...

Godt nyttår!!Godt med vanlige dager igjen:)

Joy sa...

åh, härligt att få ut julen och starta på det nya året! ;)

Jag har ett spørsmål som jag hoppas du kan hjälpa mig med:
Vilken typ av benkeplate er det ni har på kjøkkenet på landet.

Ser efter köksinpiration och det köket är bara såååå läckert!

Kram Joy

Love Peace Pionies sa...

godt nytt år!!
gleder meg til flere fine innlegg hos deg. alltid kjekt å være innom her!

p.s.fine bilder av deg under her.

klem kristina

Mrs S sa...

Ååå ja, det er deilig å pakke bort julen nå;) Jeg skal begi meg ut på jbben i morgen! Har selv gått til innkjøp av store stransparente kasser til julepynten, på IKEA, slik at det skal være mer oversiktlig... ;)

Ønsker deg en god hverdag!!

Klemmer fra meg <3

Lisas hjem og skatter sa...

Så fint det har blitt her inne hos deg! headeren var kjempefin!!! :)

i dag ryker jula ut av vårt hjem også! ønsker deg og dine ett kjempegodt nytt år :)

klem fra lisa

Mrs S sa...

Heia igjen søte du:)) Jeg har gitt deg en Award for den flotte flotte bloggen din! Kom til meg og motta om du ønsker den:)

Klemmer <3