onsdag 2. september 2009

Sommerlig fotoshoot











Mens jeg satt og kikket på "sommeren" 2009, kom jeg over disse fine bildene av jentene mine, som min bror tok, mens han var her i Bergen (heldige han, var her akkurat i den fine uken).

.

Min kjære bror har utviklet seg til å bli en meget habil (hobby) fotograf, og med seg hit til Bergen hadde han diverse utstyr til kameraet sitt. Så i løpet av tiden han var her hadde, vi en liten fotoshoot foran kjøkkengardinen på landet (rett og slett fordi det er så fine lysforhold der).

.

Her er noen av bildene - av to gode venner, dog én uten fortenner!!


Vi tok mange flere bilder - også av minsten, men de får dere få se en annen dag.

18 kommentarer:

Stoltzen2012 sa...

Så koselige bilder av de herlige jentene dine! :o) Og takk for gode ord... Det var overveldende gode ord da..:)Måtte bare få ut den historien nå.. Den har lagt i bakhodet i så mange år at nå måtte den ut.. Veldig glad for at jeg kjenner deg også, du din humørspreder av dimensjoner! Ha e super duper dag! Klem :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fine bilder! :) Det er moro når man får litt uten livet i bakgrunnen, en sokk, en bil eller bare rot... ;)

Jannicke sa...

Kjempefine!
Skjønne jenter du har!! Herlige smilehull!
Klem J.

Ocean showroom sa...

Vilka fina bilder! Ha en fin dag. Kram Alexandra

Ocean showroom sa...

Flotte bilder av flotte jenter:)

Klem, Lene

Anonym sa...

så fine bilder!!! tror jeg hadde invitert han oftere - om ikke noe annet enn å være fortograf;-)

Mjuka sa...

Vilka supersöta bilder!
Kram Malin

Unknown sa...

Herlige bilder av søte jenter:)

Ha en fin onsdag:)

Klem Linda

Guttemamma sa...

Helt herlig og de er jo så søte tannløse!! Og litt rare når de store fortennene kommer...

mi-rachel sa...

å så skjønne bilder!
din bror er jammen flink.
så like jentene din er er!
veldig søte.

Unknown sa...

Så fine bilder! :) Og søte kjoler. Sånn har min treåring også. Søtt med bilder uten tenner. Hehe. :)

~M~ sa...

Kjempefine bilder av kjempefine jenter.

Bling - our elf on the shelf sa...

Flotte jenter du har. Kjekt med en flink bror ;)

Tone sa...

Herlige bilder!
Skjønne jenter du har:-)

Made by KKann sa...

Så herlig - flotte bilder - flotte jenter!

Ha en super fredag!

KlemKKann

Marianne sa...

Så fine bilder!! Skikkelig søte de to jentene dine! Men det er jo mamman også da ;)
Ha en super helg!
Mange klemmer

silje-sin sa...

Så nydelige bilder av de skjønne jentene dine! Ser ut som de har masse glede av hverandre! God helg til dere alle sammen:) klem fra silje.

LYKKEBO sa...

For noen søte jenter!! Og så flotte bilder:) Nydelige kjoler..(kjøpt sånn jeg å;)
Huff...jeg lengter allerde til neste sommer når jeg ser på sommer bildene i innlegget under.. Syntes denne høsten kom litt for fort..

God helg til deg og dine:)
Klem