onsdag 30. september 2009

En måte å ta vare på minnene...

Jeg har en tendens til å spare på velholdte klær som ungene har vokst ut av. Klærne havner som oftest loftet, men hvilken nytte gjør de der egentlig?
.
Så hvorfor ikke ramme inn enkelte søte, tøffe eller sjarmerende klær når barna har vokst ut av dem?
.
I helgen rammet jeg inn en genser som Mikkel har brukt mye! (ramme fra IKEA)

Jeg synes det ble ganske fint, og "bildet" var veldig dekorativt på gutterommet.
.
Nå tror jeg jammen jeg må gjøre det samme til jentene...hvis jeg klarer å finne fram noe fornuftig i kaoset på loftet.
.

Da var det jammen blitt onsdag igjen og vi er halveis i uken allerede!

Er det flere enn meg som synes ukene går fort eller?

24 kommentarer:

Hege sa...

Så morsom ide:)
Forstår ikke hvordan du kommer på ting som dette!!
Ble veldig fint :)

Klem Hege

Ocean showroom sa...

For en herlig ide!
Ja, det er jo slik med enkelte plagg at man ikke vil gi de bort, men beholder man dem havner de bare i en eske og blir stuet bort isteden.
Smart og dekorativt! Og veldig fin genser da:)

Ha en fin dag!
Klem, Lene

Mjuka sa...

Fint!
Kram Malin

Anonym sa...

uttrolig morsomt - jeg har alt for mange klær som minner meg om de og som jeg ikke har gitt bort - kanskje jeg skulle ta å ramme inn et sett???
Onsdag ja - jeg har ikke gjordt NOE av det jeg skulle denne uka - annå.....

Stoltzen2012 sa...

Knalltøft altså! KJempegod idè.. du er så flink atte..gjennomført..

ha ein strålande dag! klem

Jorid + NOE Blog sa...

Så smart :-D
Ha en flott Tirsdag!
Klem J

Bea sa...

Så stillig!

Det var jo et utrolig godt tips!

Klem

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Heisann!
Jeg har tenkt å gjøre det samme med noen bodyer i str 40 som guttene brukte på sykehuset. Dette er vel en ramme der det er litt "luft mellom selve bildeplata og glasset? Jeg har vært på utkikk etter slike rammer her nord, men har ikke funnet enda... Det ble utrolig flott så jeg må nok intensivere jakten litt skjønner jeg! :)

mi-rachel sa...

søt ide.
og ja...ukene går definitivt godt.

Merethe sa...

Stilig! Så fint tøy er for" gæli" å stue bort :) Bra tips!

meaningmoon sa...

kjempe lur du!!!

Jannicke sa...

En kjempefin ide!!

Ukene raser avgårde! klarer ikke alltid helt å følge med!
God dag videre... jeg baker i dag - skal ha Perfect Home party :o)
Klem J.

Hverdagsdrømmer sa...

Hei!
Det var en veldig god og tøff ide! Har sett et par bilder før der de har rammet inn første olabukse, men hvorfor ikke en tøff genser?!?!Er inne på bloggen din for første, men ikke siste gang! Så utrolig mye fint du har her inne! Ha en fin dag, jeg kommer tilbake :-)

Anonym sa...

Knallbra - idèen kopieres..

Ha en knall onsdag!

KlemKKann

NUSSE sa...

Så koselig! Takk for god idè :-)

silje-sin sa...

Så lurt! Og fint:) Godt at det er flere enn meg som tar vare på barneklær, og ikke har helt kontroll på hvor alt er.. Jeg har liksom ikke hjerte til å kvitte meg med alt tøyet heller.. Kanskje jeg må ut å kjøpe rammer:) Ha en fin kveld! klem

et kjært hjem sa...

Kjempestilig, for en god ide! Så dekorativt, fin genser og fin ramme!

Myhome sa...

Smart ide, og kjempefint! Klarer selv aldri å kvitte meg med klær etter barna, da må de itilfelle være ødelagte...alt pakkes pent ned!
Åja..tiden går veldig fort her også, løper fra det ene til det andre:)
Ønsker deg en fortsatt fin uke!!!
Klem Anita

LYKKEBO sa...

Så smart-og dekorativt!!
Og for en utrolig kul genser..
Gøy med minner:)
Og jeg å har en god del klær jeg bare måååå ta vare på..
Nesten litt gale å stue de vekk, super ide:)

Klem

mette sa...

hey, takk for tipset. har en supersøt body fra minsten som jeg ikke klarer å kaste el. gi bort. skal jammen meg kjøpe en ramme t den...

Stjärnor & Champagne sa...

Jättefint, smart om det är något fint som denna tröja. Jag sparar också dom fina kläderna. Mina kuddar kommer från Day....Fick tag i vårens färg nu till hösten är dom gråa i siden med svart. Linköping ja...Hm shopping, ja så många roooliga butiker finns det ju inte. Mailar till dig imorgon..

Ha det gott..

Kram Anne

Guttemamma sa...

Supertøft!!! Og som du sier,enkelte klær gir spesielt gode følelser og er umulige å kvitte seg med...klem

Velkommen til min kreative verden sa...

En flott ide: )

Jeg ser det passer stilen din: )Her var det mye fint.

Stjärnor & Champagne sa...

Mailar imorgon, för trött idag...

Kram Anne