mandag 21. september 2009

Endelig i faste rammer...!




Å få bilder opp på veggen er absolutt IKKE min sterke side overhodet, men nå har jeg endelig fått noen bilder av barna inn rammer. Første steg er altså gjennomført! Veldig fornøyd med det!!
.
Bildene skal opp på veggen i soveromsgangen til ungene, hvor vi holder på med en aldri så liten make-over! Bilder kommer etterhvert når vi er ferdig (dette mini-prosjektet tar tid kan jeg fortelle dere)
.
Rammene er fra IKEA og bildene er tatt av min bror i sommer, men redigert og printet ut av undertegnede!

God mandag da folkens!!

15 kommentarer:

Anonym sa...

se der ja - er det A4 str du har på bildene??? Du vet at jeg har jo deg som inspirasjon når det gjelder de firkanta bildene du har i hvite rammer over buffeen - så jeg ligger UASNETT etter deg;-) Håper dere får en fin uke!!!

Jannicke sa...

Så utrolig flott!! Dette var kjekt å se! Jeg holder selv på med et bildeprosjekt, med 6 bilder fra ungene sin oppvekst... Også i svart/hvitt, men med hvite rammer.
Håper de blir like vellykket som dine!
God start på uken!!
Klem J.

Mjuka sa...

Jättefint!! Precis som jag, inte en bild på väggen. Kommer liksom aldrig dit :-)
Ha en fin måndag
kram Malin

Ocean showroom sa...

Vackert, vackert! Jag måste också få upp lite fler bilder av de små gullen på väggen. Vet inte helt var jag ska ha min vägg bara! Ha en fin dag. Kram alexandra

Jorid + NOE Blog sa...

Hei!
Så nydelige barn du har :-) Er heller ikke den som er flink til å få bilder i rammer. Har noen rammer med bildene som sto i da jeg kjøpte dem ennå jeg, og alle spør, hvem er denne familien da ?! Haha!

Ha en fin mandag!
Klem J

Charlotte sa...

Flotte billeder af dine børn - og de sorte rammer passer flot til!
God mandag til dig fra mig.
Hilsener fra Charlotte i DK.

Anonym sa...

Herlige barn og fine bilder
- veldig kjekt å vise frem gullungene da!
Syns det er veldig fint med de rammene,
- fremhever motivet på bildet bedre:-)
Ha en fin uke, klem Hege.

Emmeline sa...

Takk skal du ha for en FANTASTISK grei kommentar. Du tenker akkurat som meg: Om det skal stå mellom å blogge uten å klare å skrive mange kommentarer eller å ikke blogge, vel da ender også jeg på å blogge uten å hilse på så mange. Desverre. Dog benytter jeg anledningen til å besøke litt her og der og din blogg var UTROLIG flott. Lekre bilder av ungene. Gode blinkskudd og så er det så stilig med svart hvitt og samme rammer. Blir en flott helhet. Skulle gjort det samme her gitt, men kommer jeg så langt??? Får ta til meg litt av inspirasjonen din. For dette var en god ide til etterfølgelse...

Ninas Drops sa...

Kjempefine bilder du viser her da.=)
Flink bror du også jo...herlig vettu.
Blir spennende å se plasseringen av de, hvis du skal vise det da.
Ha en strålende kveld.
Drops

mi-rachel sa...

veldig søte bilder!!
blir sikkert kjempe fine på veggen.

RMnorge sa...

Fantastisk flotte bilder her på bloggen din, frue! Jeg har lenge hatt planer om å samle "top 10 moments" på veggen, men det blir enda med tanken.

Ha en finfin uke!

Bo med Lena sa...

Broren din har tatt noen skikkelig flotte bilder av ungene dine!! Synes det er så fint med sorte rammer. Er i ferd med å bytte ut til det her også.

Ha en fin kveld:)

Fur Elise sa...

Ååå, så fine bilder!! Kjekt når du kjenner noen som kan ta så fine bilder.. Veldig fint med de rammene til sort- hvitt:))

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nydelig bilder!!! :) Og det er da hvertfall et sted i riktig retning å ramme de inn. ;)

Ha en flott uke!

Marias skriblerier sa...

Herlige bilder!