lørdag 5. september 2009

"Ny" seng











Her om dagen måtte vi dessverre hive ut den fine gamle sengen som jeg malte i forbindelse med oppussingen av Maja sitt rom. Den var fremdeles infisert av mit (skrives det slik?) selv om jeg hadde mit-behandlet den før jeg malte. Så da gikk den på hodet ut.....
.
Det var veldig synd, men vi hadde en annen barneseng til på lur på loftet! Denne sengen kjøpte jeg på ett loppemarked lenge før barna i det hele tatt var påtenkt. Synes den var så fin, at jeg klarte ikke gå fra den.
.
Maja har brukt den tidligere også - og nå har den igjen fått plass på rommet hennes!!

Etter å ha ligget på en madrass på gulvet noen dager, var Maja veldig fornøyd med å endelig få en seng igjen!!
.

Nå skal vi kose oss alle sammen og se på MGP Jr. Det har jentene gledet seg til hele uken. Hvertfall Tuva som er eldst...Maja gleder seg nok aller mest til at hun skal få ostepop!

.

GOD HELG!

14 kommentarer:

mi-rachel sa...

kjempe fin den sengen også!
fint med litt tre til alt det hvite.
tror det staves midd (men er ikke helt sikker) ha en fin kveld!

Ocean showroom sa...

Fin seng! Likte sengeteppet også:) Begge våre (på 2 og 4) har fått nye senger i sommer, det har vært kjempestas:)

Fin lørdagskveld!
Klem, Lene

Tre Kusiner sa...

Kjempe fin seng:). Gu kva du får plass til i huset ditt. Helsa mannen. Klem Gunilla

Jannicke sa...

Huff,
ja en seng med midd må ut..
Flott "ny" seng!

Klem J.

Hege sa...

Fint å ha litt på loftet;) Vet aldri når det kan komme til nytte!
Koselig rom!

Ha en fin lørdagskveld!

Klem Hege

Anonym sa...

kjempe fint sengeteppe også - er det hjemme laget??

silje-sin sa...

Så fin seng! Koselig at den var trehvit. Håper dere har kost dere med MGP. Så akkurat vinneren på nyhetene, han så kjempeskjønn ut:) Ha en fortsatt fin helg! klem fra silje.

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå vännen...Vilka härliga bilder på flickorna. Hoppas att allt är bra med er. Jag bloggar ifatt ikväll. Har missat så mycket hos alla, får nästan panik. Sängen är jättefin.

Kramkram A

Fru Fjeldhammer sa...

Så fin seng, den passet perfekt inn!

Ungene holdt ut til the bitter end i går, eneste minsten som ville se nemo istede..*LOL*

Ha en fin søndag..
klem

~M~ sa...

Kjempefin seng. Kjipt med midd i sengen da, huff. Håper helgen har vært bra. :D

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Kjempefin "ny" seng! :) Og så koselig sengeteppe!

Guttemamma sa...

Så kjipt..og ekkelt... men uansett så er den "nye" sengen fin den og!! Du,så rart det du skriver til meg,jeg følte meg jo helt lost istarten og syntes "alle" andres blogger var så utrolig fine og fulle av inspirasjon...
Glad jeg "møtte" deg,setter pris på alle de koselige kommentarene du legger igjen!!
klem

Made by KKann sa...

Flott seng og nydelig sengeteppe!

Ha en super mandag!

SmilKKann

Ocean showroom sa...

Wilma har precis fått en ny säng men jag har ännu inte fått den monterad. :-)
Kram Alexandra