tirsdag 8. september 2009

Dukketepper!



Da var uken godt igang igjen! I dag har jeg senvakt og vanligvis begynner jeg rundt lunsjtid, men i dag er jeg hjemme med en syk gutt, så da tar jeg turen på jobb etter at mannen er kommet hjem. Nå ligger lillegutt og sover og jeg har noen minutter til blogging!
.
Jeg fikk flere koselige kommentarer på lappeteppet fra forrige innlegg. Det er laget av min mor. Hun har laget flere tepper som vi barna har vært så heldige å få. Hvis du trykker her, vil du kunne se ett tidlig innlegg fra meg hvor jeg viste mange av disse frem!
.
I tillegg til store sengetepper har hun også laget endel dukketepper til jentene, og det er disse som jeg vil vise frem i dag. Noen av disse er helt fantastisk fine og er veldig forseggjorte med miniatyr lappeteknikk! Jentene er kjempeglade i alle disse småteppene og de er i bruk daglig!
.
Ha en stålende tirsdag alle der ute!

18 kommentarer:

Jannicke sa...

Så fantastisk fine!
Klart det er stas for jentene å pynte med slike tepper!

God bedring til lillegutten!
Klem J.

Bo med Lena sa...

Så utrolig fine!! Si fra hvis hun har lyst til å selge de gjennom butikken min:) Likte de SÅ godt.

Ha en fin dag videre og god bedring til lillegutt:)

Made by KKann sa...

Super flotte - og nydelige farger! ..det er så fint med lappetepper - de er brukanes til så mye!

En super tirsdag til deg også!

SmilKKann

Evelina sa...

Ååå, vilka fina små lapptäcken!!

Kram Evelina

Unknown sa...

Så flotte tepper! Sånne har jeg også lyst til å prøve meg på. Tror jeg må lære meg noen lappetriks av mamma. :)

Marianne sa...

Så fine tepper!! Ser for meg mye jobb her ja.. Jeg bruker jo en evighet på tepper med MYYE større lapper. Heldig du og jentene er! =)
Ønsker deg en strålende uke!
Mange klemmer fra Marianne

Englefryd sa...

Så heldige dere er. Kjempe vakre tepper. til og med dukkene må vel være godt fornøyde hjemme hos dere.:-)
Håper formen er bedre hos lillemann.

Klem

silje-sin sa...

Så skjønne:) Husker jeg har sett dem hos deg før, og falt for de da også:) Og nå kom jeg akkurat på at svigermor har sydd så skjønne vogntepper til barna mine, de kan jo fungere som dukketepper nå:) Takk for inspirasjon:) klem

Hem och Lycka sa...

Nä gud så söta, vilket jobb hon lagt ned!

kram Mia

Stjärnor & Champagne sa...

Vad duktig din mamma är. Ja jag är ju så avis på amerikanska flaggan fortfarande. Den är såååå fin. Haha jag hade inte glömt den.
Kramkram till dig vännen/ A

Tre Kusiner sa...

Knall fine dukketepper. Jammen er Amalie heldig..hehe
Frøydis

mi-rachel sa...

å så fine.
skikkelig fint håndverk.

Guttemamma sa...

SÅ flink hun er,wow!!

Haust sa...

Så fine dei er! Og så er det nok ikkje gjort i ein fei å sy noko slikt...

Ha ein god torsdag! :)

Ocean showroom sa...

Så otroligt fina små lapptäcken! Hoppas att lillkillen är bättre. Jag har två små sjuka barn här idag. Kram alexandra

mette sa...

så kosli! kjempefine! deilige farger...

Mjuka sa...

De är riktigt ljuvliga docktäckena!! Vilken lycka!
Kram Malin

Jannicke sa...

Hei.
bare innom deg med en klem i en travel hverdag!
Håper du og dine har det bra :o)

Klem J.