torsdag 2. juli 2009

Bloggepause og bursdag!

Sjekk disse fine tingene har jeg fått til bursdagen - i dag er dagen - men feiringen er allerede unnagjort. Av en god venninne fikk jeg hvite Converse sko og av min kjære fikk jeg blant annet denne fine strandbag'en.... At de kjenner smaken min er det vel ingen tvil om...!

I uken som har gått har vi kost oss på landet. Vi har hatt besøk av min bror og min nevø som har kommet fra Bodø på besøk til oss. Været har vært helt upåklagelig så vi har kost oss masse.
I tillegg til bading og bryggeliv har det blitt endel kjøkken-arbeid. Vi har fått opp kjøkkeninnredningen - og det ble knall fint!! Kjøkkenet er så lyst og luftig og står i sterk kontrast til det gamle kjøkkenet, det er rett og slett en fryd å lage mat der! Flere bilder kommer når mer er kommet på plass!!


Det er ingenting å si på utsikten fra oppvask hjørnet eller resten av kjøkkenet for den del.
Ellers så merker jeg at denne sommervarmen legger en demper på bloggelysten/tiden - og jeg har funnet ut at jeg innvilger meg en bloggeferie! Håper dere ikke glemmer meg likevel!
.
GOD SOMMER ALLE SAMMEN!
.
~M~

23 kommentarer:

Jannicke sa...

Gratulerer med dagen til deg ;o)

Flotte gaver, helt enig!!
LaCoste strandbaggen var superfin ;o)

Og kjøkkenet : FOR en drøm...

Blir nok pause på meg og snart nå...

Vi blogges.. en eller annen gang!

God sommer!

Klem J.

Bo med Lena sa...

Gratulerer masse med dagen!! Jeg følger etter om 2 dager. Da fyller jeg 40 år! Fysj, gamle dama :))

Kos deg videre i det fine været.

Stor klem fra meg.

Hem och Lycka sa...

Grattis grattis! Vilka fina presenter!

Ha en skön bloggpaus och njut i värmen!

kram Mia

Aratorps Lena sa...

Gratulerar på din dag! Vi glömmer dig såklart inte! Ta en härlig paus och ha en go sommar! Kram!

Prinsesse Elin sa...

God sommer til deg og dine. Gratulerer. Flotte presanger. Kos deg videre med sommer og sol. Masse klemmer fra Elin :O)

Eg ... sa...

Gratulerer masse med dagen. Ser du har fått fine gaver og hatt en koslig dag... Ha ein fortsatt fin sommer :-)

mi-rachel sa...

gratulerer med dagen din!
fine gaver og det kjøkkenet så herlig ut!

ha en fin bloggpause!!

Stjärnor & Champagne sa...

Åhhh GRATTIS till dig vännen. Försökte räkna ut att bursdagen är födelsedagen sen såg jag vad Jannicke hade skrivit så himla mycket GRATTIS........Vad fina saker och vilka fina bilder( Som vanligt...) Vad härligt att åka till Åland, har int varit där men har goda vänner sonm är där just nu. Det kommer att gå så bra med barnen. När vi reser så är det dom som klagar minst och bara följer med. Har aldrig varit i Borås Djurpark och inte >Borås heller. Åker bara igenom när vi skall till Göteborg. Men kan iaf tipsa dig om Fritsla Tyger om är 3 våningar med inredning. Har inte varit där men det är Lena som Har den butiken, tänkte passera dit i augsti när vi skall på bröllop i Göteborg. Kolla in min favoritlista, det är Aaratorp. Jag kommer att sakna dig när du tar bloggpaus.
ha det gott vännen så ses vi på bloggen när det är dags.
Kramkram Anne

Anonym sa...

Woooow vilken underbar blogg, varför har jag inte funnit denna tidigare?

Agneta från skånska Österlen

Fröken Tindra sa...

Grattis! Fina presenter!
Såg att du skulle till Borås Djurpark och vill bara tala om att Knalleland ligger alldeles i närheten och där finns massa butiker. De flesta är ju från de vanliga kedjorna så att säga. Men jag tycker själv att det är kul att kika in. Skall ta en tur på måndag troligtvis. =0)
Passa även på att bada i badanlägggningen intill Djurparkens entré. =0)
Kram!

Guttemamma sa...

Gratulerer SÅ mye med dagen,vi jo har jo samme dag vi:-). Kjøkkenet er utrolig lekkert og den beliggenheten er det jo bare å takke og bukke for!! God sommer glemmer ikke deg vettu:-)
Klem

Unknown sa...

Gratulerer så mye med dagen! Kos deg masse med ferie! Det skal jeg også ha snart. :)

Anonym sa...

gratulerer med dagen som var - så du er krepse barn du også - min bursdags bok er helt full av krepser - ja har selv fått 2 krepse barn...
Men etter at jeg helt tilfeldig bodde i 1 år sammen med 4 andre krepser, hvor 3 var født i samme år som meg også, har jeg funnet ut at det er mange typer krepser.
Hytte kjøkkenet ser uttrolig fint ut - her er det slappere, jeg er ikke hjemme, masse familie og masse jobbing - så det er allerede slapt på blogging fra min side!!

Sivs hus sa...

Hei, Takk for hyggelig hilsen. Gratulerer med dagen og så flotte gaver du fikk! Det er ny konkurranse inne hos meg! Sommerklem Siv

LYKKEBO sa...

Gratulerer med overstått birsdagsfeiring:) Flotte gaver! Fantastisk landsted-og kjøkkenet var et SYYYN!! Helt nydelig-og med den utsikten...*sukk*

Nyt somemrkvelden:)

Klemmer

Englefryd sa...

Gratulerer så mye med vel overtstått!!!!
Flotte gaver du har fått altså.
Og så fint kjøkkenet på landet blir.
Vi glemmer deg nok ikke fordi om du tar en liten pause, men håper du er tilbake om ikke lenge da!!!

God sommer

Jannicke sa...

..ville bare innom og ønske fortsatt god sommer ;o)

Nå blir det pause her også!

varm klem til deg fra J.

stjerneglass sa...

Merker godt det er sommer her i Blogglandia også. :)
Ha en superfin sommer videre!

Mjuka sa...

Jag hade helt tappat bort dig, min blogglista försvann för ett tag sedan och nu håller jag på att uppdatera den. Så fina presenter du fått!! Har också vita converse, superfräscha! En god norsk vän skall åka hem till Norge och hälsa på familjen. Då slog det mig att jag tidigare frågat dig vilka inredningstidningar som är bra. Här hemma kan vi finna vakre hjem och Interiör magasinet, men vilka fler var det nu som kunde vara bra. Hoppas att du kan svara så fort som möjligt. Åh grattis vännen, på söndag fyller jag 40 år(shit vad tiden går!!!)
kram Malin

Tre Kusiner sa...

Hei lilla gumman!

Kikk innom bloggen vår:)

http://trekusiner.blogspot.com/2009/07/my-so-called-life.html

Klem Tre Kusiner

Det Lille Hvite Huset sa...

Nydelig kjøkken!! Og gratulerer med dagen som var.. riktig god sommer videre!!

Gry sa...

For et nydelig sted!! Og kjempefine gaver!!
Kommer gjerne tilbake hit! :-)

Tiril sa...

Ta deg en pause du, men glemmer deg gjør vi neppe, du serverer alltid noe flott her på bloggen, du har en utsøkt smak, titter iallefall innom.
God sommer