onsdag 24. juni 2009

Det blir sååå fint....






..på det nye kjøkkenet på landet! Er dere ikke enig?
.
Foreldrene mine har virkelig stått på de siste helgene. Panelet i taket er på plass og malt, platene på veggene har fått papir og er malt, gulvet er lagt (mørkegrå linoleum) og foring og listing av vinduer er under prosess! I går kom også de store vinduene/skyvedøren i front på plass også - og det blir helt rått om jeg får si det selv!
.
Kjøkkenet som skulle komme i går kom ikke (arg), men skal leveres i dag, så da får vi se det om noen dager. Er så spent! Det er jo nå den skikkelige morroa begynner - hvertfall for min mor og meg! ;)
.
I dag er det siste skoledag, solen skinner og sommervarmen er definitivt på vei -
.
SOMMERFERIEN ER HER!
.
~M~

13 kommentarer:

Ninas Drops sa...

Fantastisk fint..
Også den herlige utsikten..
Og jeg sier det igjen heldige deg som har så interiør interessert mor...Og det er jo så sjeldent at man har samme stil også...herlig.
Storeste onsdagsklemmen til deg fra meg.

Jannicke sa...

Jo,
helt enig!!
Gud, for et landsted dette er på vei til å bli!! Det var jo fantstisk før, men dette setter det rett opp i luksusklassen!!

Klem J.

Mitt lille hjem sa...

Her blir det jammen fint!
Første gang jeg er innom å titter her! Fin blogg du har!
Kommer gjerne igjen..

Ha en strålende fin dag!

På andra sidan väggen sa...

Ja, det blir superfint - vilken underbar utsikt! Tänk att få bo så där nära vattnet, vilken njutning! Du visar så många fina bilder från ditt hem, har suttit och tittat på dem och fått massor av inspiration - tack för det! :)
Kram,
Ann

mi-rachel sa...

fy søren så herlig og flott!!!
håper vi får se når kjøkkenet også er på plass.

meaningmoon sa...

Wow så bra dette blir, dere er heldige so har et slikt fantastisk sted å være! Taket var kjempefint, jeg ønsker meg panel i taket ja:)
Gulvet likte jeg også veldig godt, har tenkt å legge noe lignene på gutterommene!
Ha en trivelig kveld videre, gleder meg å se fortsettelsen her!

stjerneglass sa...

Jeg bare digger dette prosjektet, altså! Det blir så fantastisk nydelig!

LYKKEBO sa...

Det var rått ja!! Så lekkert! Herlighet for en drømmehytte!
Tenker dere koser dere der ja!!

Klem

et kjært hjem sa...

Ja dette blir fint, og så fantastisk utsikt da! Gleder meg til å se det ferdige resultatet :)

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå tjejen...Såååå fint det blir. Där kommer ni och sitta och ha härliga stunder och bara njuta. Taket är så snyggt.
Kram till dig/ A

mette sa...

wow så vanvitti fint det så ut! og den belligenheten... heldiggriser...

små og store drømmer sa...

Så fint det blir. Gleder meg til det det ferdige resultatet. Men ser jo allerede nå at dette blir super flott.
Vil bare si ifra at det ligger noe til deg på bloggen min.
Gleder meg til flere bilder.
Klem :)

Mjuka sa...

Helt fantastiskt blir det!! Åhhh säger jag bara
kramar Malin