torsdag 30. juli 2009

Jeg sier det bare....

Bildet er fra landet - hvor vi testet ut litt forskjellige oppskrifter på både søtmat og saltmat!

I kveld skal jeg sette meg ned og hygge meg med blogging!! Gleder meg til å besøke dere og se hva dere har gjort den siste tiden.

Det er utrolig hvor mye som hoper seg opp etter uker med ferie - utpakking, klesvask, husvask - og ugress kontroll i hagen...., men nå begynner jeg/vi å komme noenlunde ajour - så i kveld blir det meg og pc'en - that's for sure!

Vi sees!
~M~

4 kommentarer:

Jannicke sa...

SÅ kos å høre fra deg igjen :o),
kos deg med blogging i kveld!!
Klem J.

mi-rachel sa...

sier som jannicke:
kos deg med bloggingen-og gøy at du er tilbake!

elisabeth sa...

Herlig bilde, og knallkule støvletter i innlegget under her:)
Hytten blir bare finere og finere!

meaningmoon sa...

Velkommen tilbake! Kjekt å høre fra deg igjen;)