tirsdag 28. juli 2009

Back on track!






Ja nå er det på tide å komme igang med både det ene og det andre og deriblandt bloggingen!

Vi har omtrent vært på reisefot siden jeg tok bloggepause - både i innland og utland - og en del på landet. Nå nærmer ferien seg slutten, men jeg har fremdeles halvannen uke med fri før høsten setter igang med jobbstart og skolestart.

Mens jeg sorterer bilder og finner ut hva jeg skal legge ut av ferieminner, så får dere se bilder av de utrolig stilige skoene jeg kjøpte til min eldste datter i går. Jeg bare elsker disse tøffe skinnskoene. De er kjøpt på Lilla Gorilla på Lagunen...

.
Håper dere alle har hatt en fin sommer
- tar meg en runde innom dere etterhvert og innimellom for å se hva dere har bedrevet tiden med i sommer...
Foreløpig har jeg alle barna hjemme og dagene er fyllt opp...
But its good to be back... :)
Tudelu!!

10 kommentarer:

Guttemamma sa...

Nais tu hæv ju bækk!!! Superkule boots til en tøff frøken!! Klem så lenge

mi-rachel sa...

good to have you back!!

Anonym sa...

Det er mye pynt i barneklær og sko

Mjuka sa...

Skitsnygga skor till din dotter!! Sådana skulle jag också vilja ha :-) Kul att du är tillbaka
kramar Malin

Marte sa...

Heisann!
Du har en kjempefin blogg, masse fint å kikke på:)
skoene er nydelige, har sett på de selv til lille frøkena mi..
Ser vi har så likt bloggnavn, vi har nok ikke vist om hverandre... Men det spiller ingen rolle, syns jeg:)
Jeg har ikke blogget mer enn noen uker, men opprettet bloggen i fjor..
Ha en fortsatt fin sommer!

Englefryd sa...

Jippi. Du har vært dypt savnet;-)
Flotte sko til prinsessa.
Håper dere har hatt en deilig ferie.

Klem

♥ Fyra årstider sa...

Önskar dig en fortsatt skön sommar.
Kram Lotta

Jannicke sa...

Så kjekt du er tilbake!
Har savnet deg!!
Klem J.

MY COASTAL HOME sa...

Härlig blogg du har! Återkommer gärna!!
Ha det så gott! /Jackie

Tre Kusiner sa...

Herlig herlig!!!!! Ser fram til å kikke innom deg igjen. Klem G