torsdag 23. april 2009

New shoes...







I går var jeg på en liten shopping runde for å fornye garderoben litt før jobbstart og da ble blant annet disse sommerskoene med hjem.... Veldig fornøyd!
.
Har aldri hørt om merket Keds før, men det er visstnok veldig poppis!!
.
Håper dere har en fin dag - nå skal jeg sette meg ut i solen (og vinden) og slappe av mens mini sover - før jeg må hente eldstemann på skolen!
.
Hei så lenge - og takk for alle hyggelige kommentarer på hekle prosjektet....
og hvis noen lurte, så skal hekletøyet bli med meg ut i solkroken!
.
So Long!
.
Klem M

20 kommentarer:

Trude sa...

Ja, det var noen kjekke sko. Kjekt å fornye seg både på kles- og skofronten, ikke sant:-)

Jannicke sa...

Fine sko!! Ukjent merke for meg også. Men typen sko er veldig "must-have" for tiden... :o)

Nyt timene i solen! Og takk for omtanke til meg..
Ryggen er bedre i dag, kun litt "etterdønninger".
Klem fra J.

Charlotte sa...

Så fine sko! Jeg kan vældig godt li' stilen - tror jeg må ud og købe sko i morgen!! ;-)
Det lyder hyggeligt at du skal hækle lidt i solen. Nyd det.
Klem fra Charlotte, DK.

Mjuka sa...

DE ÄR riktigt fina Kedsen. Vil också ha såna .-)
Ha det så gott
kram Malin

Aratorps Lena sa...

Sommarfräscht med nya tygskor, jättefina! Jag tror att jag ska hänga på virktrenden! Väldigt fint täcke blir det! Jag ska leta efter garn! Kram

Englefryd sa...

Moro å handle litt nytt til jobbstart. Jeh har også fått heklet LITT ute i solen i dagen:-) Blir ikke så mye av gangen da, mellom barn som skal ha vann, må tisse, trenger hjelp til å huske o.s.v. Men det er urtolig koselig å kose seg ute i alle fall. Jeg skal på nattevakt og håper det er rolig så jeg får hekla litt.

Tulelidu:-)

Hulda sa...

Så fine de tøyskoene var! Har veldig lyst på den typen selv. Hvilken butikk selger slike?

Unknown sa...

Stilige sko!

En liten utmerkelse til deg ligger inne på bloggen min:)

Ha en fin kveld!
Klem Linda

Anonym sa...

FINE SKO - jeg har hoppet rett fra stñvler til små sko jeg - uten sokker!!!

Tre Kusiner sa...

Så tøffe!!!! Bloggen din er heilt kanon. Blir heilt hekta. Klem G

Frøken Lykkelig sa...

Kjempefine sko!! Ordentlige vår/sommer sko!!!! Herlig!!
Og ikke minst.. herlig med litt shopping ;-)

Zun sa...

Ja, Keds ska visst vara ett populärt märke har jag hört ;-)

Vilken mysig blogg du har med så många fina bilder! Hit återkommer jag med glädje.

Ha det gott!
/Zun

Guttemamma sa...

Supersøte sko,blir fine med solbrune legger til! Godt du informerer om hva som er hot i vår!!

mi-rachel sa...

fine!

AC Home sa...

Hei på deg

Takk for kommentar, BEGGE TO:) Jeg ble jo bare glad jeg vet du for da var det jo TRE hele kommentarer der, he he
Da jeg hang opp dyrehodene i dag, tenkte jeg på deg, helt sant! Jeg lurte på om du hadde sett dem hos meg, og kom frem til at du helt sikkert ville digge de. De passer perfekt til din ( Eh, jentene og guttens) stil:))

Stå på med heklingen!

AC

Karna sa...

Tøffe sko, trenger noe nytt av og til....

Det blir nok ikke mer venting på meg heller lenger, nå skal det handles på hagesenter og plantes i helgen, skal ikke ha mer nattefrost nå har jeg bestemt...

Ha en fin helg!

Livy sa...

Kjempefine sko:-)Deilig med noe nytt inni mellom.

Ønsker deg en kjempefin fredag!

Klem fra Livy

Ragnhild S sa...

Kjempefine sko! Alltid kjekt med noe nytt!

Ønsker deg og dine en strålende helg!

Loppeklem

Stjärnor & Champagne sa...

Precis min stil. Har aldrig hört talas om det märket heller. Hoppas att allt är bra hos er och att ni har lika fint väder hos er.
Stra kramen Anne

Made by KKann sa...

Flotte sko! Herlig!

..åsså så flotte heklelapper - nydelige farger! Jeg skal lære å hekle på neste symøte..så jeg må ut å kjøpe garn og heklenål! Smil!

Ha en strålende lørdag!

KlemKKann