mandag 20. april 2009

Deilig denim...



Som nevnt tidligere er jeg ganske kresen når det kommer til sengetøy - spesielt etter å ha prøvd sengetøy med god kvalitet.

Gjennom de siste årene har jeg vært heldig og fått tak i ett par Lexington sengesett til halv pris (da går det liksom an) - ett helt hvitt og ett i mørk denim. I tillegg har jeg fått tak i putetrekk fra Lexington og Gant, blant annet på Outlets i utlandet til fornuftige priser!


Jeg liker begge sengesettene fra Lexington like godt og siden de er ensfarget er det lett å mikse ulike putetrekk til.

Sengesettet i denim ganske tungt og kraftig - noe jeg liker godt! Til og med mannen er blitt bortskjemt - og når jeg spurte hva han synes om sengetøyet vi bestilte fra H&M Home, så sa han: " Det er jo fint, men jeg synes det er så tynt....! "...så joda menn bryr seg de også!


Ja ja...man må jo kunne unne seg litt luksus på noen områder her i livet!

Håper dere alle har en strålende start på uken!

Til slutt vil jeg bare si at jeg har fryktelig dårlig samvittighet for at jeg har vært en slik dårlig medblogger i det siste, og ikke har klart å komme rundt til alle som har lagt igjen hilsen hos meg, men dere skal vite at jeg setter kjempe stor pris på hver eneste en av dere!!!
Tiden har bare 24 timer og x-ant timer/minutter er hobby-tid....og når man har fått seg en ny hobby (hekling), så sier det seg selv at bloggingen får lide litt.... kan ikkje få i pose og sekk med 3 unger.... :)

16 kommentarer:

Eg ... sa...

Det er så sant... at døgnet ikkje har nok tima. Så spennande med hekleprosjekt... Vi får vel sjå resultatet...

Takk for hyggelig kommentar hos meg. Kjolane eg har sydd i helga er både til bestilling og for salg. Det kjem nye ting på salgsbloggen vår stadig vekk - og det er gledelig å sei at eg har vore ganske opptatt med bestillingar. Det er trivelig at folk finne fram og likar det vi lagar :-) Denne veka blir det nok noken prins- og prinsessekroner...

Stjärnor & Champagne sa...

Ursnyggt, precis min stil. Jag har dom mörka jeanslakanen i Lexington.
Du är verkligen värd en award, jag har ju fastnat för din blogg från början. Du har så fint, hm är fortfarande avis på din pläd som din mamma har gjort i amerikanska flaggan.

Stora kramen Anne

Stjärnor & Champagne sa...

Pst, Åland låter härligt. Har aldrig varit där faktiskt...

Kram igen Anne

Hem och Lycka sa...

Å så snyggt med Lexington, skulle också vilja investera i sängkläder därifrån..

kram

Stoltzen2012 sa...

Kjenner til mangelen på timer i døgnet..spesielt nå som jeg er på "jobb" hver dag.. Har definitivt ikke vært noen bra blogger i det siste, og noen kvelder orker jeg ikke å åpne pc'en engang.. Jaja, får ta det når overskuddet og lysten er der.. Gleder meg til å se hekleprosjektet:)

Ninas Drops sa...

Luksus er viktig...herlig vettu...
Og disse tingene her som antagelig roper på deg og...de er jo så tidløse og fine...skikkelig tøft er vel ordet her...

Ha det knall...klem klem.

Jannicke sa...

Lekkert sier nå bare jeg!!
Sengen din så innbydende ut...
Gjesp, sitter her god og trøtt nå..
Snart på tide og gå på date med Ole Lukkøye,
og regner med å sove som en smurf (hahaha...)
Natti!!!! J.

Bo med Lena sa...

Lexington har de flotteste sengetøy. Me like!

Du kan tro jeg følte meg som en dårlig mor der jeg sto med et gråtende barn som tryglet om å ikke kjøpe skrivebordet..he he. Monstermor! Men jeg visste hun ville bli fornøyd;)

Ønsker deg en flott ny uke.

Englefryd sa...

Jeg ønsker meg også veldig Lexington sengetøy, kjenner så deilig ut, men det er litt dyrt da. En gang...
Så moro at vi begge er i gang med like prosjekter da, hihi. Moro ikke sant? Tar jo litt lang tid med et helt teppe da, så kanskje man bør ha litt små prosjekter innimellom. Håper du viser frem litt av ditt etterhvert;-)

Nattinatt.

klem

Monica sa...

Godt sengetøy er virkelig luksus man Må unne seg:) Dessuten er det veeeldig vanskelig å gå tilbake når man først har prøvd godt sengetøy.

Jeg vil anbefale deg å sjekke ut sengetøyet fra Maisy Bloom. Nyydelig:)

Anonym sa...

Oda har vært så heldig å få de fineste hjemme heklede gryteklutene til sin hjemmelagde komfyr (laget etter inspirasjon fra deg) Du er superflink min venn. Klem fra Vivian

mi-rachel sa...

så herlig sengetøy!
jeg er også litt nøye på kvalitet på sengetøy. men jeg har ikke noe lexington, men ser at jeg kanskje må vurdere å få tak i noe.

kos deg med heklingen!!

Villa Kos og Kaos sa...

Deilig med hverdags-luksus...
og det går jo ann når man er så heldig å finne til halv pris!!
Kjenner absolutt til "tidsklemme-problematikken" jeg også!
Kos deg med alle dine prosjekter og ha en super dag!
Klem G-C

Aratorps Lena sa...

I love! Jag har också ett par olika set med Lexingtons sängkläder. Mums. De blir aldrig fel, och fina att mixa med annat i samma stil. Blir ju ännu bättre när man fyndat (?) på halva priset! Jag har en fråga: Vad betyder hekling? Ibland jagar man timmar på dygnet, det brukar bli bättre... Kramis!

Made by KKann sa...

Digger Lexington selv - herlig herlig!

KlemKKann

Sivs hus sa...

Hei, Herlig med så godt sengetøy. klem Siv