tirsdag 28. april 2009

I en gammel kasse...

Denne gamle kassen fra Norsk Medisinaldepot, som jeg fant på ett loppemarked for ett år eller to siden,
bruker vi til å...

oppbevare..

leker! Her legges alle lekesakene til minstemann, som vi har i stuen.
Men av og til....

blir den også brukt som bil! Brum brum....

Jeg er glad i å mikse inn industrielle elementer i interiøret, og mest fornøyd blir jeg om jeg kommer over autentiske saker som denne kassen!
.
Ha en god dag!
.
Formen min er heldigvis stigende...nå skal jeg rydde i klesskapene.. urk..men må til!
.
KLem M

20 kommentarer:

Bo med Lena sa...

Kos deg den siste friuken. Krysser fingrene for masse deilig vær. På fredag er det iallefall meldt fint vær så da blir det beising av terrasse her.

Ser du jobber med noe av det samme jeg gjorde før jeg skiftet beite:)

Lena:)

Lynetmor sa...

Hei, så fin kasse! Ha en fin dag :-)

Ninas Drops sa...

Ja kos deg skikkelig...håper ikke allergien tar helt overhånd...

Herlig uteplass dere har...
Og du ..jeg likte sååå godt den kassen til lille mann...som og kan brukes som bil...ja unger digger som regel slike kasser til slikt...herlig..

Enig...liker såå godt industrielle ting som kan piffe opp interiøret...helt knall...leter etter ett stort metallskap..ala..tannlegeskap eller mekaniker..el no...Ikke lett da jeg ikke har sett slike noe sted..bare i interiøblader vettu...

Ha en fin dag videre=)
klem fra drops som er tilbake=)

Jannicke sa...

Flott kasse! Og skjønn liten gutt oppi ;o)

NYC høres jo også spennende ut! Aldri vært der... Jeg har vært en gang i USA ter året som Au pair. Det var i påsken for 2 år siden, hadde med unger og mann. Det var også i Florida (Miami), og så ut i Karibean på cruise...
Herlig, anbefales!!
Ha en fin dag, snakk om varme og flott vær :o) Klem J.

Bo med Lena sa...

Jeg skiftet beite for 3 år siden. Mannen min ble alvorlig syk..og det gjorde at jeg fikk en tankevekker. Livet er for kort til å kaste det bort på ting man ikke synes gir en noe. Så derfor ble det dette isteden.

Bedre å ha prøvd enn å sitte å angre for at man aldri forsøkte.

Nå ble jeg filosofisk her ;))

Villa Kos og Kaos sa...

Kjempe kul kasse!!
Og FOR en sjarmerende "bilfører"

God bedring til rennende øyne og nese!!

Klem fra Gunn-Cathrine

mi-rachel sa...

galfin kasse.
jeg liker også ting med litt sånn industrielt preg.
tenker du er spent på å komme tilbake i jobb. håper du får tid å blogge videre :)

Interiør 63º N sa...

Kjempestilig kasse :O)
Hadde ikke sagt nei takk til en slik, men jeg finner ikke slike stilige ting på loppis jeg......hm...

Ha en fortsatt fin dag

Kirsti

Ingunn sa...

Så fin kasse. Håper allergien ikke blir plagsom.

Konkurranse hos meg om du vil prøve lykken.

Hilsen ingunn

Trude sa...

Kjempekul kasse, og ypperlig til å oppbevare minstens leker:-) Kjempekult amerikansk teppe i tidligere innlegg, så ikke så veldig "hjemmelaget" ut.

Joda, jeg har en spennende jobb, er veldig glad i yrket mitt, selv om det er mye jobbing på ugunstige tidspunkt. Det er ingen fotballkamper eller andre idrettsaktiviteter som finner sted mellom 8 og 16, liksom...

Guttemamma sa...

Så utrolig skjønn,,minsten altså!!! Kassen var helt topp den også!!
Tirsdagsklem

Anonym sa...

Håper du leser dette!: Jeg hadde en maken kasse for noen år tilbake! -jeg lagde dukke-hus av den til ungene! Skal ta et bilde av det ved anledning,om du skulle ha lyst å se en annen måte å bruke den på :-)
Ha en fin kveld, klem Hege.

Stjärnor & Champagne sa...

Haha ja den kan ni använda till mycket. Vad fin den är. Ett fint loppisfynd. Jag har alltid någon diff på bokföringen varje månad. Spelar ingen roll hur jag gör. Men som sagt mitt eget fel.
Ha en trevlig kväll


Stor Kram Anne

Ninas Drops sa...

Jepp miss Drops her...ikke gift vettu...mr Drops har ikke skjønt detta ...vært sammen i 15 år og vi blir både rynkete og grå før giftermål...*fnis*...
Og jess stooort kjøkken..og stooort hus...helt fantastisk...
hihi...
Kos deg i kveld=)

Englefryd sa...

Skikkelig stilig lekekasse. Lit vanskelig å finne fine synes jeg. Også søte lille gutten da:-):-)

Klem

Anonym sa...

er den knotten er go da!!! Kjempe fin kasse og s`brukanes til s`mye;-)

Anita fra hjerterommet sa...

Flott kasse, nesten for fin til å brukes som lekekasse...

Kjedelig med pollenallergi, burde tatt deg en sprøyte.

Lykke til med arb. start på mandag!

Stoltzen2012 sa...

Han er nå søt han lille knotten din..:o) Kan skjønne at du ikke vil gå fra han neste uke ;) klem

Anita fra hjerterommet sa...

Tøflene er heklet ja. Og utolig enkle, jeg er jo selv på nybegynner stadiet. Tror det er enklere å hekle slike enn å strikke de. Jeg kan legge inn eller sende deg oppskriften hvis du ønsker det. Bare gi meg en lyd.

Jeg klarer å hekle et par i løpet av en litt lang kveld, og man hekler med heklenål nr8!! :)

Nina`s blogg sa...

HEi Hei litt vittig å se den gamle kassen! jeg jobber nemmelig på apotek selv og hovedleverandøren våres er NMD norskmedisinaldepo. i dag ser jo kassene veldig anderledes ut, hehe men veldig gøy, kunne nesten tenkt meg en selv hehe

Klem Nina