onsdag 1. april 2009

Hvit kjærlighet...


Jeg elsker vår hvite...
Eames Plastic Armchair!

Jeg lar meg til stadighet fasinere over det flotte designet på denne stolen.

Den er ett praktisk møbel med tanke på at vi har små barn i huset
- da den er lett å rengjøre!

Stolen ble gitt til oss i julegave av mine foreldre for ett år siden,
og den har fått en sentral plass i stuen, ved salongbordet.
Jeg liker å blande stiler og denne stolen bidrar for meg til en perfekt balanse i mitt interiør!




Takk for at du stakk innom!!

12 kommentarer:

Englefryd sa...

Ooooo den var lekker ja

Klem

Mjuka sa...

Åhhh vill ha!
kram Malin

Jannicke sa...

Stilig stol,
enig i at en mix av stiler er flott!

Natti natt. J.

Bo med Lena sa...

Jeg er så enig!! Den er superfin, og nydelig å sitte i.

Ønsker deg en ny flott dag i solen (det er iallefall meldt fint vær her på sørøstlandet)

Klem Lena

mi-rachel sa...

superFIN!
du er heldig som er eier av en sånn.

Villa Kos og Kaos sa...

Den var bærre lækker...!

Ninas Drops sa...

Ja guri...finnes det noe finere stol...NOPE..tror ikke det...Jeg digger den rått...(har sååå lyst på en slik gyngestol i turkis jeg)..eller hva med gul oi oi oi...

Dørstokkmila ja...uff...
Jeg er sååå stolt nå skjønner du..må liksom annonsere dette til hele verden...Har vært syk såå lenge at dette for meg er noe av det største som har hendt på lenge lenge lenge...

Ha en fin torsdag videre.
HIlsen Drops=)

Marianne sa...

Mmmm veldig masse fin stol ja! =)
Heldig du er!
Ønsker deg også en kjempe fin påske!!!
Påskeklemmer fra Marianne

Made by KKann sa...

Åååååhhh - sååå lekker stol - skikkelig flott! Smil!

Koselig at du har pyntet til Påske nå - det vil jeg også gjøre, men denne uka er så travel..så det blir ikke før til helga..og da er jo påsken her..smil!

Ha en knall torsdag!

SmilKKann

Frk. T sa...

... og jeg elsket gulvet ditt!!! Det er såå lekkert med hvitmalte gulv! Stolen var også lekker!!: )

Klem Frk T

Bianca sa...

De stolene er KJEMPE lekre ja, jeg er helt enig med deg :)

Blogger sa...

Så utrolig fine bilder du har tatt! For ikke å snakke om hvilken lekker stol :-)