tirsdag 23. juni 2009

Lucky me!


Ja...jeg er heldig! Heldig fordi jeg har en mor som er like interiør interessert som meg, og heldig fordi hun og jeg har veldig lik stil!
.
Så når hun får møbler til "overs" som hun ikke ønsker å selge - er det som oftest ikke meg imot å ta vare på dem.
.
Nå har hun kjøpt/bestillt seg nye spisestue-stoler til landet (kjempefine!), og jeg har fått i hus disse flotte stolene. Synes de passet veldig bra her hjemme hos meg og i min stue! Stolene har avtagbare trekk, og jeg har fått med ett sett med mørkeblå trekk også! JIPPI!
.
......Og i bytte fra meg, fikk hun en av trekassene jeg fikk av naboen...hihi..men hun var veldig fornøyd altså!
.
I ettermiddag drar vi ut på landet for å feire St. Hans! Været er/skal bli bra, og vi skal ut og grille litt og se på kjøkkenet som kom i dag! Spennende!
.

Ønsker alle mine lesere en herlig dag og en fin St. Hans feiring!

Krysser alle mine fingre for bra vær der du befinner deg!

.
~M~

12 kommentarer:

meaningmoon sa...

Så flotte da, du ER virkelig heldig!!! Ha en strålende st.hans feiring i kveld!!

Jatte sa...

Det var jo kjempefint :)
Heldige deg ...

Ha en kjempefin kveld,
Klem Jatte:)

Hem och Lycka sa...

Vad fina! Så smart att göra lite byteshandel!

kram Mia

Unknown sa...

Så flotte stoler. Heldig med den ja! :) Her regner det i dag...Vi hadde tenkt oss ut med båten, men da blir det vel å finne på noe alternativt. Ha en herlig feiring!

Jannicke sa...

De var flotte!
Heldige deg!

God st.Hans, håper solen trenger helt igjennom snart!

Klem J.

mi-rachel sa...

heldiggris :)
ha en fin feiring!

Anonym sa...

Sååå heldig- de var jo grise-lekre!!
Ha en fin St.Hans, klem Hege.

Silje sa...

Så flott stoler da. Heldig er du.

Ha en super St.Hans feiring.

Klem silje.

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh vad kul vännen. Perfekt att kunna få från mamma. Dom stolarna skulle gärna maken vilja ha kan jag säga men han får nöja sig med Tolixstolar som är beställda, hihi. Jättefina och det är ju inte sämre att få en färguppsättning till.Ha en trevlig St. Hans.

Kram till dig vännen/ Anne

Guttemamma sa...

Jammen er du heldig ja!!! Vi har hatt hjemme-st.hans..., og bare sløvet etter grill og jordbær,deilig!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

oo såå snyggt!!!

Ville bara kika in på en liten sväng!!

Kramelikram
~~♥Millan ♥~~

Karna sa...

En slik mamma skulle jeg hatt også, så utrolig fine stoler...Kjempe heldig som fikk overta dem....