søndag 7. juni 2009

Tiden flyr!






Det har vært liten bloggeaktivitet på meg den siste uken - både når det gjelder innlegg og kommentarer. Dagene denne uken har bare rast avgårde...mye aktivitet på ettermiddagene kombinert med problemer med internett tilgangen har gjort at bloggingen har blitt nedprioritert...
.
Nå har jeg bare 1 uke igjen med jobbing, før det er 8 uker sommerferie!! Joohoo :D! Skal si disse 6 ukene i jobb har gått fort! Tiden går fort når man har det gøy..heter det jo, og faktisk så har det vært veldig kjekt å være tilbake på jobb! Skal likevel bli deilig å få litt roligere dager igjen - og kanskje det da blir litt mer tid til blogging også ;)
.
Bildene i dag er fra søndagsmiddagen. Vi kjøpte oss en ny grill i går - helt enkelt en kulegrill - liker sjarmen med å grille med kull!Og siden været har vært så bra, har det derfor vært grilling på oss i helgen. I dag var mine foreldre på middagsbesøk og vi serverte pastasalat med grillet kylling. De kom rett fra landet, hvor de har vært og jobbet på tilbygget. Nå er panel kommet opp i taket, som igjen er blitt malt og plater er på plass på veggene. Ikke lenge til kjøkkenet leveres - så de henger i for å bli ferdige.
.
I kveld skal jeg endelig få tatt meg en tur rundt i blogglandia og hilse på dere, gleder meg til å se hva dere har drevet med i det siste!!
.
Med dette bildet, av min sønn i ett lykkelig øyeblikk med en sjokoladekjeks -
ønsker jeg alle en riktig fin uke!!
.
Klem M

19 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

hei :)
kulegrill er det koselegaste. kull lukta minner meg om sommar og grillmat :)
kjem til å kjøpe oss det vi og :)

blir deileg med sommarferie ja :)

klem M :)

Guttemamma sa...

30 du...I wish, blir 40 2.juli men feiret før folk drar på ferie. Herlig bord du har dekket,likte duken din godt!! Ha en fin uke,klem fra Anette

mi-rachel sa...

det siste bildet der av sønnen din var skikkelig herlig. hadde glemt av hvordan små barn kan spise :)

så bra du liker deg i jobb.alltid så kjekt med innlegg fra deg!! så håper det blir litt blogging også.

Unknown sa...

For et blinkskudd av en liten prins:)

Nydelige dekte bord ogaå!

Ha en fin kveld:) Klem Linda

tinemor sa...

Så deilig og delikat det ser ut!
Friser meg med salat du nå ;-)

Englefryd sa...

Så deilige sommerbilder. Og det kule bildet av Mikkel da, hehe. Sjokogutten. Likte duken du hadde på bordet, stilig. Og maten så jo bare deilig ut da.
Håper du også får en flott uke.

Klem

Anonym sa...

det er flere som blogger mindre - pent vær gjør jo at man er ute mye mere - i allefall i norge - regner med at de fleste er yre i dette været - i tilegg er dere jo heldige og det er i allefall fint vær i helgene!!
JEG og flere liker jo at du blogger, men alle skjønner jo at det ikke er tid til alt!!! Ha en flott uka!!!

Jannicke sa...

Her kan jeg se at Mikkel er i dyp konsentrasjon og lykkerus over "fangsten".. hehe...

Utrolig flotte bilder! Nydelig dekket bord, og maten så deilig ut ;o)

Takk for søt hilsen til meg..
Alltid kjekt å høre fra deg!
Da må du ha en fin start på uken i morgen..
Klem J.

Hem och Lycka sa...

Hihi, så söööt!

Vad härligt med grillning och fint väder!

kram Mia

silje-sin sa...

Hei hei:) Så nydelige bilder! skikkelig sommer! 8 uker ferie, du er heldig! Jobber du som lærer? koselig med innlegg fra deg igjen, er innom deg på den daglige bloggerunden min:) klem fra silje.

Smineset sa...

Så koselig det ser ut! Har dere hatt det varmt? Her hos oss er det fint vær men dessverre ikke særlig varmt. Mikkel ser ut til å kose seg stort! :-)

Aratorps Lena sa...

Härliga bilder! Vilken lycka med chokladkex i hela ansiktet! Ha en bra vecka du med! Kram /L

meaningmoon sa...

Ååå så sjønn lillegutt, deilig med sjokolade,har en liten her også som ELSKER det:):)
Bordet og maten så jo bare så fantastisk ut, nå ble jeg sulten!!!!;)
Lykke til med siste uke på jobb, og gleeeed deg til 8 uker ferie, får satse på at sommeren kommer for fullt da!!!:)

Klem!

♥ Fyra årstider sa...

Vad härligt för dig att få vara ledig så länge..snygg grill.
Kram Lotta

Frøken Lykkelig sa...

Å det så helt herlig ut!! Vi må nok vente på en sånn dag!! Eller.. vi har sol men det er ikke så mange grader.. så .. men vi nyter solen i hvertfall!! :-)

ja jeg er fornøyd med potetkassene .. synes de er kjempefine!!!

Jeg har hatt litt problemer med å få opp siden din i det siste. Ikke bare din.. flere andre sine også. Kommer opp en feilmelding når jeg prøver å åpne den.. men i dag gikk det altså fint!!! Derfor har jeg ikke fått kommentert inne hos deg i det siste!!

Håper dere får brukt den nye kulegrillen deres masse og nyt det deilige været!

Og jeg misunner deg 8 uker ferie.. jeg skal ha 3!!!

Kos deg masse :-))

Ocean showroom sa...

Härliga bilder! Riktigt somriga. Kan tänka mig att det blir gott med 8 veckor långt sommarlov snart! :-) Ha en fin kväll. Kram Alexandra

LYKKEBO sa...

mmmm ingenting er som grillmat i det fine været! For en søt skjokoladegutt!! Nedtelling til ferie jeg å! Det skal bli godt!!:)

Klem

Stoltzen2012 sa...

Ja tiden FLYR dessverre!! Men dere koser dere visst ser jeg så det er ingen problem..måtte bare stikke innom en tur i kveld..Vi snakkes! Klem fra Linda :O)

lise sa...

Tiden flyr, ja - og den flyr fort! Så flotte stemningsbilder du har tatt, og jeg er enig med deg i at det er mye sjarm i grilling på god, gammeldags måte.

Herlig bilde av sønnen din også - de er flinke til å glede seg, de små.