onsdag 10. juni 2009

White + Colour



Nå skal det bli ordning i vaskepulver systemet! :D
Vi har vaskemaskin og tørketrommel på badet nede, og siden vaskepulveret står fremme til spot og spe, synes jeg det var på sin plass å ta med disse fine zink-boksene hjem fra Home & Cottage i dag!!

Min mor og jeg hadde oss en tur dit nå i ettermiddag for å bestille persienner til kjøkkenet på landet, og da var det jo vanskelig å gå ut derfra uten noen småting...

Så i tillegg til vaskepulver-boksene gikk jeg endelig til innkjøp av denne kassen fra House doctor, som jeg har ønsket meg siden første gang jeg var på H&C.
Love it!
Kan ikke si noe annet enn at jeg er veldig fornøyd med dagens fangst!!
:)
Klem M

14 kommentarer:

Anonym sa...

Heldiggris!!
De sink-boksene til vaskerommet vil jeg også ha, men så var det å få tid/ mulighet til å dra med seg Mr. Handyman til Oslo da..!Har så lyst inn dit- men det virker så fjeeernt i min hverdag å komme seg dit(Alnabru?).
Anyhow-ha en strålende fin torsdag, klem Hege.

Stjärnor & Champagne sa...

åhhhhhhh dom har jag köpt alldeles nyligen, tvättmedelsburkarna..Dom är sååå fina. Har inte vågat lägga ut dom ännu för maken hihi. Ja hallen blir nog färdig någon gång fniss.....Den sista är den för växter?? Jättefin.

Kramis Anne

mi-rachel sa...

så fine ting.
skulle ønske det var en H&C i stavanger!

Englefryd sa...

skjønner godt at du er fornøyd med dette ja. kjempe stilige tin.-)

Klem

Jannicke sa...

Knallfine!!
Jeg har et lite kott til vaskerom (ikke tull engang..)
så ingen vits å invitere i slike lekre saker!!

Skal snart på H&C jeg og.. kjøpe litt utemøbler..
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem J.

Anonym sa...

nå mnagler jeg bare bildet med de boksene PÅ badet/ med interiøret - for de boksene var fine!!

Sine sa...

De var kjempetøffe! Skulle gjerne hatt slike jeg også.

Anita fra hjerterommet sa...

ÅÅ så flotte!! Har ennå ikke kommet meg til denne butikken jeg, men virker som de har veldig mye fint der.

kaimai sa...

ÅÅÅÅ! Det var noen superlekre esker & bokser du hadde plukket opp på H&C! Jeg har enda ikke tatt meg råd til gå dit, men etter å ha fått penger til burdagen min, tror jeg jommen jeg skal ta meg tur dit, ja!!!

Er Gullgruven og Laksevåg like greie? Har du vært begge steder? :)

Klem KM

et kjært hjem sa...

Så fine bokser, de sikler jeg etter også :)

Frøken Lykkelig sa...

Å så fine de var!!!! Det var veldig lurt.. de er jo ikke så veldig fin å se på disse boksene eller posene med vaskemiddel!!!

Og kassen var drittøff!!! kos deg med fangsten :-)

meaningmoon sa...

Å så mye flott du har fått i hus, den kassen var nydelig!!!

Ang den frost sprayen, den er faktisk kjøpt på biltema:) De har alt mulige slags sprayer der, vel verdt et besøk:)

Ragnhild S sa...

Skjønner godt at du er fornøyd altså! Boksene var lekre, og kassen like så! Tror jammen jeg må ha meg en tur dit jeg også i nærmeste fremtid.. feriepengene tikker vel inn på konto i løpet av kvelden:)

Ha en strålende helg, kjære du!

Loppeklem

Trude sa...

Veldig dekorativt med de sinkboksene til oppbevaring av vaskepulver og et kupp fra Home & Cottage:-)