søndag 13. november 2011

Kjøkkenet vårt!




(Skikkelig mørk dag i dag - så til og med i dagslys måtte det høy iso til - med tilhørende kornete bilder)

Her er det! Kjøkkenet vårt!

Ikke helt i mål med de siste detaljene (ting tar tid), men kjøkkenet er ganske ferdig nå, 
så da synes jeg det var på tide å vise dere resultatet!

Etter måneder med planlegging var det veldig kjekt å se at alt ble som vi håpet og mere til!

Ønsket var å skape ett kjøkken i New England stil, 
og det tror jeg vi har fått til...

Vi er hvertfall strålende fornøyd!!

★★★

 

ps: hvis du vil se litt av veien til ferdig kjøkken kan du se her

Ha en fin søndagskveld og takk for at du stakk innom!!

20 kommentarer:

Rosemary and thyme sa...

For et ndelig kjøkken!!!
Helt lekkert:)
Å, jeg har så lyst større kjøkken med plass til en kjøkkenøy!

Kos deg!
Klem Tove

KROnPRINSESSENE sa...

Å herlig het så nydelig kjøkken dere har fått :)
Digger flisene!
Her skal det kokkeleres tenker jeg ;)
Klem May Helen

Fru Fjeldhammer sa...

Så flott kjøkken dere har fått, helt herlig!

Her hadde jeg kost meg... *S*

klem

Fruehuset sa...

Så flott kjøkken!:)
Verkeleg totalforandring. Absolut i New England stil vil eg sei ja:)
Her er det nok enkelt å få inspirasjon til matlaging og kos!

Fin søndag vidare:)

Unknown sa...

For et nydelig kjøkken! :)

kjersti sa...

TROR du har fått til????
Det er rett og slett en drøm av et kjøkken, kjære deg:)
Akkurat den komfyr/ventilator løsningen jeg selv ønsker meg, morsomt å se:)
Gjennomført til den minste detalj!!!

Klem

24 sa...

så utroleg romsleg og lekkert kjøkken! Her stortrivst dere nok? :)
Ha ein fin kveld videre!

Marimor sa...

Nydelig kjøkken!!
Du har absolutt fått det til!

Kan jeg spørre hvilket gulv du har? Det var utrolig fint!
Vasken og var utrolig flott? Røper du hvor du har kjøpt den ;)

Klem Mari

Fru M sa...

Wow. Flott kjøkken heldige du. Strålende. Gratulerer. Mvh Å

Anonym sa...

Kjempefint kjøkken! :) Det ligner veldig på det vi skal ha i vårt nye hus :) Da skal det bli mye kokkelering på meg ;) Jeg kommer nok til å titte innom her igjen for inspirasjon :)

Ha en herlig ny uke! :)
Klem Anne

Elisabeth Cesilie sa...

Dette har du jo virkelig fått til, utrolig fint!!
Nydelige fliser, flott servant og kran, og komfyren ikke minst ;)

Kos deg i ditt nye kjøkken :)

Klem Elisabeth Cesilie

Legger meg forresten til som følger!

MissMette sa...

Utrolig nydelig kjøkken ღ
- du har det bare så fint,
gøy å se - og takk for at
du deler slikt vakkert med
oss ღ Ønsker deg en fortsatt
fin kveld og uke som kommer
Klem fra Mette :)

Marianne på landet sa...

Lekkert kjøkken!
Skjønner godt at du er strålende fornøyd!
Elsker de flisene! Skal ha de over kjøkkenbenken jeg også.. har til og med tatt de på brannmuren bak peisen på kjøkkenet.. fortsatt litt usikker på hva jeg synes om dem der... men liker det bedre for hver gang jeg ser på det.

Ha en strålende ny uke! ;)

ELLEMELL sa...

veldig fint kjøkken!
mange pene detaljer som jeg godt kunne tenkt meg selv:)

ønsker deg en fin ny uke!
klem ellemell

Vibeke / Mammas Hus sa...

FANTASTISK FLOTT!!!

Neida, fikk absolutt ikke lyst på nytt kjøkken, nå heller......... ;P

Anonym sa...

WOW - saa uttrolig fint!! Saa glad for at vi endleig faar se det!!!

Anonym sa...

Lekkert! Liker alt.
Ha en fin dag. Hilsen Alexandra

Guttemamma sa...

LEKERT og mer LEKKERT!! Tipper du koser deg!
Klem♥

Bente sa...

Heia. For et nydelig kjøkken du har. Fant bloggen din nettopp. Kjempefin.

La meg som følger, jeg

Klem Bente

Dittemor sa...

Vil du bytte med mitt?? ;)