lørdag 19. november 2011

Litt mer kjøkken...

 Er så glad vi fikk plass til det "gamle" vitrineskapet på det nye kjøkkenet!
Dette skapet har fulgt meg siden studietiden (og det er lenge siden),
etter at det ble et overskuddsmøbel hos mine foreldre. 
Tenk at dette opprinnelig var ett syrelutet tidlig 90-talls skap..
 --------------

Først må jeg bare få si tusen takk for alle de 
kjempefine tilbakemeldingene i innlegget under!
Jeg blir såå glad for hver og en!!

Jeg har fått noen spørsmål angående kjøkkenet, 
og siden kanskje det er flere som lurer, svarer jeg her:

Kjøkkenet er fra Fossline, kjøpt på Idesenteret på Danmarksplass (Bergen)
Gulvet er heltre fra Moelven (børstet eik artic)
Vasken er Villeroy&Boch fra Franke
Armaturet er fra Hans Grohe og heter Axor Montreux
Ovnen hadde vi fra før (Smeg)

Ellers går det i sykdom sykdom og atter sykdom her i huset. Vi hadde 1 dags opphold etter en runde med omgangssyke, før feber og hoste gjorde sitt inntog....sukk.
Det er visst "vårt år i år"!

Klem

8 kommentarer:

Smultron på ett strå sa...

Vackert skåp och praktiskt också! //kram maria

Gårdsjenta sa...

Det var ett fint skap :) Veldig pent innredet også :)

Håper all sykdommen snart går over da :)

Tove `blogg verden sa...

Nydelig blogg du har <3 La meg til som følger :)
Klem Tove

MissMette sa...

Kjempeflott skap du har her! - skjønner godt at du er glad i dette ღ ... det er slikt med noen ting, de er med oss hele livet ღ Ønsker deg en fortsatt fin helg, kos deg masse... Stor klem fra Mette :)

Hem och Lycka sa...

Verkligen ett jättefint skåp! Kram Mia

anyaadores sa...

Super smukt nyt køkken og det gamle vitrine skab - det hele er så lyst og indbydende :)
God søndag til dig og dine.
Knus Ax

Ragnhild S sa...

Nå har jeg kost meg skikkelig med en scrollings nedover siden din her! Herlighet så flott dere har fått det!! -Men at du får det fint rundt deg, er har jeg ikke vært i tvil om:) Imponert er jeg!!
Ønsker deg en fin søndagskveld, skjønne du!
Stor klem:)

LilleKrutt sa...

Jeg ELSKER overskuddmøbler ;) Men det vet du jo! MÅ bare ta av meg hatten for dere. For et fantastisk flott kjøkken! Dere har jammen stått på og for et bra resultat!! Sees snart håper jeg. Klem